måndag 19 augusti 2013

Tonårsrum





Letar efter inspiration på nätet nu på kvällarna till killarnas rum. Här är ett par fina bilder som jag hittat och gillar. Det blir mycket mörka möbler och "industriell" inredning. Vill ha tag i plåtskåp liknande dessa men har inte hittat nåt. Tycker det var snygga färger att gå på oxå.

via


via


Jag har målat vår sänggavel svart och det blir fler möbler i svart tycker det kan passa hos killarna. Gillade deras kommentar när jag sa att det skulle bli svart "men då blir det så dammigt" ;) är ju ändå jag som sköter den biten så...

Första arbetsdagen klar, gick bättre denna måndagen nu är jag inne i vardagen igen. Vore bättre för mig att ha kortare semester och ofta så jag inte får sån jobbångest...


Ha en fin måndagskväll!
Kram på er








18 kommentarer:

  1. Snyggt & vilken härlig kommentar från killarna hihi...
    Ha en fin Måndagskväll/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, ha, vilken skön kommentar- och omtänksam. Ett sådant plåtskåp skulle jag också vilja ha till min son. Snyggt och tufft i ett barnrum.

    SvaraRadera
  3. Snygg inredning du funderar på. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Härliga inspirationsbilder! Jasså, de känner till det där med svart och dammigt!;)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Snyggt, perfekt i ett tonårsrum. Vi ska göra om i sonens rum, nu är ju han lite yngre (snart12) men tips är alltid välkommet:)
    En svartvitrandig tapet blir det i alla fall.
    Spännande att se hur det blir hos dina killar
    Skönt att ha första jobbdagen gjord.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Vilken fin inspiration och det kommer att bli kanonsnyggt i killarnas rum! Rolig kommentar från dem också..hihi
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Industri och rått är coolt i ett tonårsrum....Lycka till! Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Riktgit snyggt!
    Tänk så mycket fantastisk inspiration det finns:)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Jättesnyggt! Passar perfekt i tonårsrum:)
    Jag känner likadant, skönt att denna måndag känns lite piggare än förra. Så vi ska nog komma in i jobbvardagen denna gång också:)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  10. Så mycket fin inspiration du hittar överallt.
    Jag får jobb ångest hur jag än gör, lång eller kort semester spelar ingen roll.
    Kanske för att jag borde leta nytt jobb =)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Det blir väldigt snyggt det där, gillar den nedersta bilden särskilt!
    Hade också måndagsångest vilket jag inte haft på väldigt länge. men det brukar bi bättre när man väl är igång:) Kram Nilla

    SvaraRadera
  12. Sååå snyggt, håller med om färgerna!!! Kram

    SvaraRadera
  13. Så snyggt.
    Jag håller med, bättre att ha kortare ledighet, fast oftare. Jag gillar verkligen vardagen och får snarare ångest av att vara ledig. Hade jag varit ledig kortare perioder tror jag att jag hade kunnat komma ner i varv och njuta bättre. Kram.

    SvaraRadera
  14. Supersnyggt, härliga färger ihop!! Den industriella stilen är snyggt i tonårsrum. Jag skulle önska man kunde vara riktigt långledig varje sommar, och gärna flera ggr om året...fniss :-)

    Ha en fin tisdag! Snart är du inne i jobblunken igen, brukar bara ta en dag el två!
    Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  15. Ha, ha! Härlig kommentar. :0)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  16. Ha en fortsatt fin vecka.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  17. Det ska ju var ”murrigt” till hösten, så det passar perfekt :)
    kram N

    SvaraRadera