måndag 6 oktober 2014

Att få fina presenter...





När gästerna kom i lördags hade de med sig presenter. 
Spännande med såna här förpackningar. Där man inte riktigt vet vad som är i...




Doftljus och fina tändstickor ifrån Smak & Stil.




Toastsenap, rabarber/ingefära marmelad, pumpa och goda mandlar (de tog slut redan i går). Allt från Ölands skördefest.



Veckan är igång. Sen kväll för mig igår och dålig sömn i natt. Så en trött bloggerska startar denna veckan men ledig dag på fredag så det blir nog en bra vecka det här. Denna vecka 41.

Ha en bra start på veckan!
KRAM



20 kommentarer:

  1. Fina presenter du fått! :-) Här också en lite trött jag idag, men ser att solen är på väg upp och det kommer nog att bli en fin dag, skönt! Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Så fina presenter ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga presenter....och användbart var det ju också, hihi....måste testa recepten i förra inlägget...lät gott iaf;)
    Kram och hej!
    Bia

    SvaraRadera
  4. Här är det också tröttsamt idag!
    Spenderade helgen i en ishall!
    Vilka goda presenter

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Såna presenter är väl roliga att få. Nytt & spännande att få prova på!
    Trots att helgen var helt lugn är jag också trött idag... konstigt nog! När är/blir man utvilad...?
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  6. Sådana där små presenter är alltid roligt att få. Och den där marmeladen lät ju helt fantastisk.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  7. Vilka fina presenter. Det är roligt att få sånt som man inte unnar sig själv att köpa men som är väldigt trevliga att ha hemma:) Kram

    SvaraRadera
  8. Så fina presenter! Alltid kul att få den där typen av gåvor!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  9. Å så härligt med ledig fredag att se fram emot:)
    Å fina presenter sånt gillas ju alltid:)
    Ha en fin kväll! O hoppas du kommer i säng i tid då;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Helt perfekta presenter ( enligt mig) i alla fall.
    Uppskattas av alla.
    Nu när jag ser de fina godsakerna ångrar jag mig att jag inte handlade något gott när jag besökte skördefesten på Öland.
    Så typiskt mig.................

    Ledig fredag och helg, då brukar veckan gå snabbt.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  11. Mmmm vilka godsaker, sådana presenter uppskattas alltid. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. jättetrevliga presenter! Ölands örtagård där har jag inte varit, får bli ett besök dit i sommar tror jag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Mysigt med presenter när man har gäster och sånt där smått och gott uppskattas alltid;)
    Skördefest på Öland är en grej jag har missat tyvärr, den borde man verkligen besöka:)
    Hoppas du är piggare i morgon!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  14. Så fina presenter. Kul med annorlunda saker som toastsenap. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  15. Alltid kul med presenter och vilka fina du fick. Kram Anette

    SvaraRadera
  16. Perfekta presenter att få och nu vet jag var tändsticksasken, jag fick för några veckor sedan, finns att köpa!
    Hoppas det känns lite lättare idag när det redan blivit tisdag!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  17. Så fina presenter att bli glad för. Kram.

    SvaraRadera
  18. Vilka roliga och fina presenter :) Sådana uppskattas <3 Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  19. Vilka härliga presenter:) Smakkombinationen på marmeladen lät inte helt fel ;)

    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Ätbara presenter är aldrig fel :)
    Kram Josefin

    SvaraRadera