lördag 25 oktober 2014

En lördagsmorgon och en drömlägenhet...




Tack för era kommentarer dessa fredagar!!
Nu är pengarna insatta till Cancerfonden. Jag fortsätter också med min årliga lilla donation. Alla bäckar små...




Min vy i köket denna morgon.
Här är en helt annan köksvy!
Från New York. 432 Park Avenue.





Och för endast 95 miljoner dollar kan den bli din!


Mannen och jag åker nu till Jönköping för att han ska shoppa. Kan bli så att jag hittar något också...
Ser fram emot att besöka ett nytt outlet.

Hoppas ni får en fin lördag!
KRAM





8 kommentarer:

  1. Å wow vilket kök. Vilken utsikt! Kram.

    SvaraRadera
  2. Den våningen är inte helt fel...

    Kram o Trevlig helg! Anna

    SvaraRadera
  3. Så fint gjort av dig detta med bröstcancerfonden som berör så ....
    Åh,waoo finfina köksvyyer/Kram

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med Jönköping, så mysig stad att shoppa i.
    Fin helg till er, kram

    SvaraRadera
  5. Fint gjort av dig<3

    Åh vilken lya, kanske man skulle slå till..?!!
    Nej jag spar nog mina pengar istället ;-)

    Önskar dig en fin lördag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Så fin utsikt. Fast din utsikt är väldigt fin den också. Borta bra men hemma bäst. Så kan man väl tolka det. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Två härliga vyer, om än olika...!
    Älskar den där korgen från fröken funkis, förstår inte varför jag inte har köpt någon än?!
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  8. Oh. My. God. En vy att döda för. Där skulle jag lätt kunna bo. Men 95 miljoner dollar, ja, då får jag hitta en ny karriär först.

    SvaraRadera