lördag 11 oktober 2014

Lördagstips!









Bricka och ljuslykta - Lakewoodliving
Kruka - Gretas blommor
Skål - Jysk


Där på brickan på matbordet har det hamnat en skål. 
En skål som jag tog i farten när jag handlade kuddar. Kan alltid vara bra till nåt tänkte jag. Och som den ljuslyktenörd jag är så testade jag med ett ljus i. Eftersom den är kopparfärgad på insidan så blir det ett vackert ljussken.
Skålen finns i svart och vitt. Kostade endast 13 kr!


Idag åker vi mot havet. 
Till vackra systern med långa mannen. Söner ska med så det blir en snabbvisit denna gång. 
Men vi hinner andas havsluft. Och njuta av de vackra vyerna.
Blir sen en kväll hos goa vänner. Och däremellan tänker jag hinna med ett besök hos mamsen.

Vad hittar ni på denna lördag govänner?
KRAM




17 kommentarer:

  1. Oj, vilket bra tips med skålen från Jysk! Det var jättelänge sedan jag var på Jysk, men nu ska jag passa på att kika in där och se om skålen finns på "mitt" Jysk också. Det är så vackert med kopparfärg nu på hösten! Känns varmt och mysigt! Tack för tipset!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  2. Vackert .....
    Ha en underbar dag vid havet/Soliga Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag älskar budgettips på inredningsdetaljer, och det blev superfint med skålen som lykta!
    Ha en toppendag vid havet med nära och kära.

    Kram Ulrica

    SvaraRadera
  4. Vilket bra budgettips! Superfin! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev. Bra pris också. Ha en fin dag Kram Pern

    SvaraRadera
  6. Så fint :)
    Ha en riktigt fin lördag vid havet!
    O tack för dina fina ord hos mig.
    Därför ville jag vända allt så här: http://www.ekenasliv.se/2014/10/mitt-rosa-bidrag-%E2%99%A5/
    Vill du vara med?
    Kraaam Anna

    SvaraRadera
  7. Många besök och trevligheter för dig idag med andra ord :)
    Ha en fin dag. Kram.

    SvaraRadera
  8. Så bra det blev och fint sken;)
    Här är vädret tråkigt och i morgon ska det bli regn (igen)....idag har jag fixat lite ljung och annat ute på bron...annars blir det en lugn helg här.
    Trevlig helg då
    Bia

    SvaraRadera
  9. 13 kronor är ett bra tips...!
    Låter som en härlig lördag med mycket på agendan, hoppas den blir härlig!

    SvaraRadera
  10. Tack för tipset! :)

    Ha en riktigt bra helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Vilket fynd och vackert är det också!
    Trevlig helg! Marie

    SvaraRadera
  12. Ah, så fint! Ser så vackert ut med tänt ljus i.

    Idag slappar jag rakt av!!!

    Ha en fin helg xo

    SvaraRadera
  13. Tack för tipset, riktigt snyggt o priset är ju bara att göra vågen för :)
    Ha en go kväll
    Kram

    SvaraRadera
  14. Så läckert det blev! Blir alltid så sugen på att få till det lite mer här hemma när jag ser något sådant här.
    Men detta hus låter sig sällan piffas ;) Det är nästan ständigt kaos någonstans. Men någon gång så
    ska jag nog få till det också.
    Önskar dig en mysig lördagskväll!
    Kramen

    SvaraRadera
  15. Ja visst är de små bebisarna, men som de växer fort också. Bara att passa på att njuta. Längtar!

    Så fint på brickan. Ett riktigt fynd och jättefint som lykta ju. Stilfulla bilder du tar.

    Ha en fin lördag. Kram Josefin

    SvaraRadera
  16. Vilket bra tips!!
    Idag har vi varit och shoppat vinterskor, overall och lite sånt..... :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  17. Tack för tipset, det blev fint! Skålens insida kommer till sin rätt och skenet blir varmt.
    Susanne

    SvaraRadera