torsdag 14 juli 2016

Hos goda vänner







I tisdags kväll var vi hos goda vänner. Alltid lika mysigt att träffas.
 Kom en rejäl regnskur precis innan vi skulle dit så vi fick sitta inomhus.
Vacker dukning!





Väldigt god mat och mycket åt vi under kvällen, tur att det blev en promenad hem. 
Fint i deras hem.




Och även på utsidan, där det var ganska blött...



Veckans dagar försvinner snabbt... 
Jag har kommit in i semesterkoma tror jag, vill inte göra så mycket. Idag har vi fått en del sol i alla fall så det har varit en hel dag ute. Mannen har klippt häckarna och jag har räfsat och rensat ogräs. Hundarna har jag också snyggat till, kammat och klippt de. Det och lite annat har jag fått gjort denna dag i alla fall.

Hoppas ni haft en bra dag!
KRAM



7 kommentarer:

  1. så himla härligt att va ihop o mysa bara tråkigt me vädret förstår inte va det e men ja de hade ju så fint inne så det är ju kul o se i vartfall kram o fin fredag

    SvaraRadera
  2. Så skönt att ha semesterkoma, det hoppas jag att jag får imorgon... härligt när man under semestern kan ses en vanlig "dag"
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Det är i vänners sällskap det är som bäst. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    Jag är en rastlös själ som måste ha något i händerna mest hela tiden. Om dottern är med kompisar så kan jag liksom inte låta bli att hitta på något nytt storstädningsprojekt eller rensningprojekt att göra;-)
    Maken jobbar denna o nästa vecka, sen har han tre veckor till.
    Ha de så gott! Jag ska med försöka komma ner lite i varv tror jag :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Nu ska jag också ha lite semesterkoma, de kommande 4 veckorna.... Eller, nej.... Fyra veckor i koma klarar jag inte av, en gudagott att slippa ställa klockan!!
    Stora fredagskramen till Dig från Kate

    SvaraRadera
  6. Bästa energiboosten att hänga med vännerna, vi får två vänfamiljer över på middag ikväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att komma bort och äta gott. Synd med vädret bara, men skönt att du kommit in i semesterlunken ändå.
    Kram Helena

    SvaraRadera