söndag 31 juli 2016

Kickstarta viktminskningen med C9 kur





Många med mig går upp i vikt på semestern. Ofta blir det extra god mat och dryck under dessa veckor. Jag vill gärna ha snabbt resultat när jag ska komma ner i vikt så nu tänker jag Kickstarta viktminskningen med C9 kur.
Jag har gjort C9 kur tidigare, gått ner 3 kilo vilket du kan se och läsa om här
Har hållit min viktminskning bra men nåt kilo upp som ska bort nu (och gärna lite till).
Jag börjar jobba imorgon och då ska jag komma tillbaka i gamla rutiner med kost och träning men måndag vecka 32 ska jag Kickstarta viktminskningen med C9 kur helt och hållet!
Tänkte att det kan vara fler som vill hänga på?
Alltid lättare att göra det i grupp och peppa varandra!
Jag kommer då visa mer tips på kost och smoothie här på bloggen.
Vill du Kickstarta viktminskningen med C9 kur?




Här är en tjej som lyckats väldigt bra. Kickstarta viktminskningen med C9 kur och kommit igång med sundare vanor. 

Även mannen min var mycket nöjd när han körde sin C9 kur, vilket ni kan se här. Han har också plussat på nåt kilo och vi känner båda att vi behöver bli piggare och bli av med sötsuget.
Hänger ni på?
Jag har ett erbjudande nu och ett extra bra erbjudande för er som vill köra 2 personer ihop!

Vill ni veta mer om vad C9 boxen innehåller kan ni läsa om det här.
Det följer med ett häfte i boxen om hur ni ska göra och med massor av recept, har ni funderingar eller vill veta mer om erbjudandet så maila mig
sussneroandersson@gmail.com 
eller 




Tips på en god smoothie, passar bra som frukost alternativ eller snabblunch:
2,5 dl mandelmjölk
1 skopa Forever Ultra Choklad
1 dl bladspenat
frysta jordgubbar
(1/2 avocado)
Avocado är inte med på Fria Listan så den kan uteslutas om det är under C9-kuren.


Ha en skön söndagskväll!
KRAM




8 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Jag hade tänkt testa den där kuren men jag är allergisk mot aloeverajuice så det går inte...
    men jag har kört i gång med viktväktarna och det känns fantastiskt bra...;)
    Så jag hänger på fast med en annan kur..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Yepp, visst blir det för mycket av det goda under semestern... Jag körde en 2 v kickstart precis innan semestern -- det är jag glad över även om jag inte är ontrack just nu, men kommer plocka upp dessa vanor när jag börjar jobba om en vecka. Jag kör varannandag dag färre kalorier och 18:6 fasta med nästan uteslutande grönsaker och protein, det gick jättebra sist och gav jättebra energi, visst är det konstigt att man glömmer bort det och istället låter sig bli däst av en massa skräp ;)
    Ha så god start på jobbet! kram Milla

    SvaraRadera
  3. Många godsaker har det blivit denna sommar....

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Bra att det verkar fungera ;)...tror inte jag har gått upp i vikt i sommar (det känns så iaf, men något kilo kanske, men det försvinner ganska fort)...rör man på sej och äter lagom så tror jag man inte går upp särskilt mycket i vikt faktiskt !...
    Ha en fin fortsatt vecka !!
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Usch jag hade lite för många kilon redan innan sommaren. Men nu när vardagen snart är tillbaka ska jag ta tag i de där.
    Har läst om c9 på flera ställen och låter väldigt intressant.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Usch jag hade lite för många kilon redan innan sommaren. Men nu när vardagen snart är tillbaka ska jag ta tag i de där.
    Har läst om c9 på flera ställen och låter väldigt intressant.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Usch jag hade lite för många kilon redan innan sommaren. Men nu när vardagen snart är tillbaka ska jag ta tag i de där.
    Har läst om c9 på flera ställen och låter väldigt intressant.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det blir alldeles för mycket av det goda på semestern. Fast å andra sidan kan man väl få unna sig lite gott när man är ledig.
    Kram Petra

    SvaraRadera