torsdag 29 december 2011

Dags att börja planera.

TACK snälla ni som skriver så gulliga kommentarer till mig.
Det är mycket bättre i ryggen idag knappt ingen värk alls så nu är det väl över för denna gången.
Efter jobbet åkte Gustav & jag till stan och då var jag inne på Friskis och köpte mig ett nytt träningskort. Dags att komma igång med styrketräningen igen efter nyår!! Vi var oxå och bytte lite kläder som Gustav fick i julklapp. 
Och jag har kunnat gå en runda med hundarna igen.

Eftersom denna veckan inte blev riktigt som jag hade tänkt så ligger jag efter med nyårsplanerna. Som tur är så ska vi ha det med ett annat par så de fixar en massa oxå. 
Men jag vet inte alls hur jag ska duka?
Har varit inne och kollat lite bilder:







Som ni ser så fastnar jag som vanligt vid det vita men sista bilden var rätt häftig med svart och lite guld. 
Tror nog att det blir en enkel dukning....i vitt!

Nu försöker jag komma ikapp i tvättstugan och sen ska jag prova lite dukning, kanske köpa nåt nytt till detta imon?!

Ha en skön torsdagskväll!
Kram Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar