söndag 11 december 2011

Julpysseldag!


Så då har vi kommit till tredje advent redan!
Inte ens två veckor kvar till jul....

Idag har det varit en riktig julpysseldag här på Sjuan. Jag älskar verkligen sådana här dagar när man kan hålla på så mycket man vill i lugn och ro utan tider att passa.

Jag har bakat vörtbröd, gjort Leilas hallon- och chokladtryffel (från Lantliv), kokat knäck, gjort litet jularrangemang, pyntat lite i barnens rum och i tv-rummet nere.

Mannen min har handlat en del julmat, stekt massor av köttbullar och griljerat skinka.













Jag har oxå varit ute med hundarna på ett par rundor, städat lite, tvättat, strukit och gjort lite andra vanliga sysslor. 

Så även denna dagen har bara rusat iväg och nu är det kvällen och vi ska ta det lugnt och titta på "Så mycket bättre" från igår och kanske blir det nån bra film...

Ha en bra kväll!

Kram Suss

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt med allt jul pyssel, ser verkligen gott ut med godsakerna. Mums. Ha en härlig ny vecka kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hej, vad kul att du tittade in hos mej! Vilken mysig blogg du har, och så fint hus ni har. Jag har bloggat ett par år, men det går lite upp o ner, ibland går det lång tid mellan inläggen och ibland har man hur mycket inspiration som helst! Länkar till dej!//maria

    SvaraRadera
  3. Så mysigt och så gott!
    Kram!
    Ps. Tack för att du länkar till mig och du ligger i min länklista också nu.

    SvaraRadera