torsdag 22 december 2011

Grattis lillasyster!!

Grattis söta syrran!!




Idag är det dan före dan före dopparedan men det är också världens bästaste systers födelsedag!
Vi har hängt ihop länge, närmare bestämt 43 år :).
Jag kommer inte ihåg när hon föddes men en massa annat från när vi var små. Eftersom det inte skiljer mycket i ålder på oss så har vi inte bara varit systrar utan också bästa vänner! 
Vi är tvillingsjälar! Tycker och tänker ofta väldigt lika.

Idag har jag varit ledig och förberett inför julafton som vi ska ha här hemma hos oss.
Jag har bakat 2 sorters bröd, tvättat, strukit, lagat mat, städat, slagit in nästan alla julklappar och gjort efterrätten till julafton. 
Men jag har oxå gått 2 promenader i det vackra vintervädret, haft systern min här på lunch och vännen Anna har varit här och snabbfikat.


Här kommer ett avsnitt från den så himla roliga MOJ´s julkalender.
Hoppas ni haft en bra dag och inte julstimmar för mycket där ute!
Kram Suss

5 kommentarer:

  1. Grattis säger jag till systra di;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis yster din =)
    Massa varma juliga kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilken suuupersöt lillasyster!! Stooort grattis till henne på födelsedagen!!! Hipp hipp hurra!!!!

    Oj vad mycket du hunnit med hemma, bakat bröd, strukit och tvättat, suck... jag ligger fett efter, haha!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam och God Jul-kramiz aka

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Kul att du kikade in hos mig efter mitt besök hos dig.

    Önskar dig en fin jul också! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ni var lik varandra du och din syrra - lika fina båda två ;) ...och vilket gulligt julkort på hundarna - vi brukar köra med hästen på bild nuförtiden! Ha en fantastiskt skön jul!

    Kram F

    SvaraRadera