fredag 16 december 2011

Hipp hurra fredag idag!

Så var det då äntligen fredag och helg. Den sista "vanliga" helgen på ett tag. Sen blir det "storhelger" fast det blir inte så mycket till ledighet i år. Nästa år är det visst skottår så julafton hamnar på en tisdag! Mycket bättre, så vi har ju nåt att se fram emot... :)

Efter jobbet var jag på staden och fixade en liten klapp till. Köpte mig oxå lite blommor tills imon och en ny blomma att ha i fönstret, hon lovade att den skulle vara lättskött - jag har inte direkt "gröna fingrar". Dags att ta bort amaryllisen som har blivit för hög. 
Jag satte en i en vas istället. En hängde jag upp och ner och hällde vatten i botten har hört att det ska funka, vi får väl se....











Nu ska jag göra efterrätten tills imon då vi ska ha gäster.
Ska stryka till kuddöverdragen som jag tvättade igår och försöka få de på plats igen....
Sen blir det fredagsmys med lite gottis och nån bra film.

Ha en härlig helg!!

Kram Suss

1 kommentar:

  1. Kul att hitta hit:)

    Just det ja, nu är det ju en "vanlig" helg och sedan stor helg. Jag ska jobba hela helgen.

    Så fint du pyntat det med blommorna!!
    Nu ska jag kika runt här hos dig.

    Trevlig helg!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera