fredag 8 maj 2015

Fredagen är här och "ny" vägg





Jag är så nöjd med nya väggen. Färgen blev väldigt bra. Jag var inne på en mörkare men mannen hade faktiskt rätt. Det blev tillräckligt grått med denna.

Snart snart ska det handlas nya möbler och flyttas runt en del men just nu så ser det ut så här vid väggen.




Härligt med fredag igen. Efter gympass, som jag kommer känna av imorgon... så ska vi snart äta fredagsmiddagen. Tacos blev det idag.
Sen får jag ge mig ut  köket och sätta igång med bakningen. Det ska bli en tårta till valpträffen imorgon. Och sätter jag mig i soffan så kommer jag garanterat inte igång igen...


Hoppas ni får en fin fredagskväll!
KRAM




14 kommentarer:

  1. Vad duktig du är med din träning! Hoppas ni får en mysig valpträff i morgon nu! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är med din träning! Hoppas ni får en mysig valpträff i morgon nu! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Snyggt. Lever din rumsgran än? Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Väggfärgen är superfin! Så roligt med valpträff:) Vi ska träffa Lykkes mamma och äldre syster i helgen, mysigt.
    Ha en skön helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Lugn och varm färg!
    valpträff, så mysigt!
    Kram och ah en fin helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Jäklar vilken fin nyans! Du får gärna berätta vilken färgkod/namn den har. Supersnygg!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Superfin grå ton!
    Ha så mysigt på valpträffen!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Så fint det blev, grått är en favoritfärg hos mig också. Vi har det i sovrummet. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Grått är flott! Så vackert du alltid inreder och fixar.
    Önskar dig en härlig valpträff! Minns allt när de var små busfrön!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  10. Såå fint!
    Vi är också jättenöjda med våra två nymålade gråa väggar. Det är svårt, en djungel av nyanser!

    Ha en fin lördag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Fint med grått!!...det blev bra tycker jag ;)...Hoppas valpträffen blir trevlig !!
    Ha en fin helg!
    Bia

    SvaraRadera
  12. Wow, det blev verkligen superfint!
    Ha en fin lördag,
    kram Jennica

    SvaraRadera
  13. Ni har så jättefin färg på väggen! Det var en sådan vi skulle ha i hallen, men när det blev målad så var den helt plötsligt isblå istället... ha ha!

    Kraam Therese

    SvaraRadera