torsdag 11 juni 2015

Nöt-mocca rulle





När jag bakade lite här hemma i helgen så passade jag på att göra denna smidiga kaka.
Nöt-mocca rulle.
God till en kopp kaffe eller varför inte en kopp te.


Och känner ni för att gör denna ser ni receptet nedanför.



Nu ska jag baka lite igen men idag blir det till mina arbetskollegor som jag tänkte bjuda på en liten godsak imorgon.
Redan fredag imorgon och här kommer staden fyllas av studenter. Underbart att det kommer bli fint väder!
Vi har ett mellanår, nästa år är det dags för minstingen, men vi ska fira kompisars son.

Ha en fin torsdagskväll!
KRAM





10 kommentarer:

  1. Men så god den ser ut! Måste prova, tror jag har alla ingredienser hemma. Har aldrig bakat rulltårta, men det löser sig säkert:)
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ser förbjudet gott ut. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. mm, gott... och imorgon kör vi skolavslutning här. Klänningen är fixad, frisyren bestämd och jag har bakat fika som man kan smaska på efteråt. Kan bli en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Mmm lät ju jättegott. Här är det också student imorgon, så vår lilla stad kommer också att fyllas med studenter. Tycker det är så mysigt med alla sjungande studenter. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Men mums vad god den såg ut. Spar receptet (trots att jag inte ska äta nåt sånt har jag tänkt)
    Ha en underbar fredag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  6. Men vad gott det ser ut!!
    Vilka fina bilder i förra inlägget.
    Kram och trevlig helg!
    / Maria

    SvaraRadera
  7. Oj, oj den ska jag göra.
    Bra för en som inte tål gluten, inget vetemjöl i................
    Tackar.

    Ha det fint,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  8. Låter gotti!
    Tack så ♡-ligt för receptet & läskande foto/Kram

    SvaraRadera