torsdag 7 april 2016

Färgklick





En färgklick i garderoben! 
"Sprang förbi" HM häromdagen och fick med mig en klänning och en top med lite mer färg än allt svart vitt bland mina kläder.


Igår var jag med den här killen hos veterinären. Och han var en väldigt duktig patient. De fick känna o klämma och ta prover utan att han gjorde nånting. Såå duktig. Men han gillar inte att vara där, skakar så fort vi kommer in... Och blir väldigt glad när han får gå ut.
Vi väntar svar på proverna men det verkar inte vara nåt allvarligt som jag var orolig över.

Och den här tjejen blev väldigt glad när vi kom hem.Hon gillar inte att vara ensam (och är inte van att vara det).




Snart åker jag mot Stockholm och mässa. Blir fullt upp tills imorgon kväll. 
Och jag har redan lite hemlängtan för mellansonen kommer hem inatt efter flera veckor på resande fot.

Ha en fin torsdag!
KRAM



10 kommentarer:

  1. Snyggt!
    Å lille sötnosen, skönt att det gick bra hos veterinären <3
    Hoppas ni får svar på proverna snabbt..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Å så fina de är dina vovvar!
    Så skönt att det gick bra hos veterinären! Inte kul när de blir dåliga:(

    Ha så kul på mässan!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  3. Fina kläder, jag hoppas få se dem på någon gång.
    Jag hoppas det inte är något allvarligt med din kille utan att han blir sig själv snart igen.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. Naw nä vem gillar att till doktorn.....usch och fy. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Åh så fina vovsingarna är ;))....min dotter kommer också hem i natt, men det verkar vara lite svårt att få tåg hem till Sundsvall från Arlanda i natt !!...men gud så glad jag är att hon är i Sverige/Arlanda nu, efter sex veckor i Mexiko !!!.....mannen pratar precis med henne nu i telefon hör jag ;))....nu kan man dra en lättnads suck !!
    Ha det så bra !
    Kram

    SvaraRadera
  6. Sååå snygga kläder!
    Hej förresten..;)
    Åå huuua...så skönt att det verkar vara bra med lillkillen...man blir ju så himla rädd ända in i hjärteroten då de inte mår bra.
    de är sååå fina dina godingar!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Hallo där min sköna, tror jag provade den där klänningen sist jag besökte HM också... riktigt snygg och så roligt med färg =) Kram kram Mia

    SvaraRadera
  8. Hallo där min sköna, tror jag provade den där klänningen sist jag besökte HM också... riktigt snygg och så roligt med färg =) Kram kram Mia

    SvaraRadera
  9. En färgklick behöver man nu, måste se över garderoben snart! Sötaste vovven också, vem gillar att gå till doktorn hi hi?
    Ha en fin fredag och en skön helg!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  10. Fortfarande mörkt, men ändå en färgklick jämfört med svart.. ;-)

    Trevlig helg!

    Kraam Therese

    SvaraRadera