onsdag 6 april 2016

I all hast...



Här är jag. Rufsig i håret. På en bild från helgen. I all hast!
Och så känns det lite med allting nu, att det går så fort, jag hinner inte riktigt med....


Top - MQ
Kavaj - HM
Byxor  - Lindex


Svart och vitt. Typiskt mig. Häromdagen handlade jag i alla fall lite med våriga färger.

 Har kommit hem från skogsrundan och jag hade inte koll på att klockan var så mycket så det hann bli mörkt innan vi kom hem. 
Ska på mässa imorgon. Så nu ska jag stryka, packa och städa.

Hoppas ni har en skön onsdagskväll!
KRAM



1 kommentar:

  1. Jag gillar färg. Jag har svårt att bara klä mig i svart. Jag känner mig tung i hela kroppen då. Har dock blivit bättre på att klä mig i svart. Vilken mysig grå kjol du hade i tidigare inlägg. Den såg riktigt mjuk och go ut.
    Ha en fin torsdag.
    Kram Petra

    SvaraRadera