onsdag 17 juli 2013

En dag i Göteborg





Semester till trots, klockan 03,30 "skuttade" jag upp idag!
Kl 5 åkte vi mot västkusten (och jag sov gott i bilen...) till Göteborg. 
Och vädret har verkligen visat sig på den goda sidan så efter fotbollsmatchen blev det en tur till Askim badstrand.







Och matchen gick bra, vinst igen så nu blir det A-slutspel för killarna imon.
Seger med 2-1 och här ser ni sista målet



Tyvärr hade jag inte med mig det andra objektivet...

Vår "lilla" minsting på planen



Nu tar vi en runda på Heden och kollar lite matcher sen blir det middag nånstans med mannen min.


Ha en mysig sommarkväll!
Kramisar





17 kommentarer:

  1. Så härliga foto & **Grattis** till vinst & A-slutspel... Så skojsigt :)
    /Solig kvällskram Annmi

    SvaraRadera
  2. Låter ju superkul -Grattis-
    Fortsätt njuta av semestertider:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Sitter just och bokar flygresa till Göteborg, bokmässan.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Så härligt ni har det!!!!
    Askim, där campade vi med husvagn varje år i flera år när barnen var små :)
    Kram och njut av middag ikväll!
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig strand. I jämförelse med Östanå hos er och Mälaren här hos oss så ser det där ut som medelhavet. ;)

    Grattis till vinsten!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten och välkommen t Gbg :)
    Askims badet är kanon fint... Sådana stränder har vi även här någon mil söder om Gbg!
    Hoppas ni hittar något trevligt ställe att äta på :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten! Lycka till i A-slutspelet.
    Det var längesedan jag var på Askimsbadet.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Vad kul med Gothia! Elin var där för två år sen, men jag åkte bara över dagen och tittade. Lång dag det blev för dej... Lycka till i slutspelet får vi säga till minstingen! //kram maria

    SvaraRadera
  9. Gothia cup? Vad roligt. Hoppas det går bra för laget. Säkert superskoj att bara vara där för dom. Åker till gbg på fredag men då för att gå på Robbie Williams på lördagen.
    Ha det bra. Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig dag ni har haft! Göteborg är en riktigt mysig stad... Ha det gott!

    SvaraRadera
  11. Verkligen kul att komma till Götet - i år blir det nog ingen annat än genomresa hem från Legoland men annars vill jag gärna dit ett par dagar varje år! Kram Sara

    SvaraRadera
  12. Ett sånt härligt badställe! Har aldrig varit där men hört bara gott om det.
    Hoppas att vi också hittar ett sånt där fint badställe när vi ska på vår Cup i sommar, fast den är i Vimmerby.
    Kram kram! Judita

    SvaraRadera
  13. Oj vad tidigt ni gick upp, hua!! Men oftast funkar det ju bra när man har något roligt att göra på agendan :) Vilken kul tripp och så roligt att fotbollen gick bra :)

    Stööörsta kraaaamen aka

    SvaraRadera
  14. Askimsbadet är ju bara kanon .Vilken härlig dag ni har haft! Göteborg är en riktigt mysig stad... Ha det gott!Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  15. Nu blev jag nostalgisk!!! Eftersom jag har bott i Göteborg så har jag också varit till Askims camping/bad.....men det var lääänge sen!!!känner faktiskt igen mej lite....åh vilka tider det var.....
    Trevlig torsdag önskar jag dej!!
    Kramis

    SvaraRadera
  16. Hoppas att ni får en trevlig vistelse i Götet. Askimbadet är jättefint och hoppas att fotbollen går som den ska. Kram kram

    SvaraRadera
  17. Tur du kunde sova i bilen :-).

    SEr jättemysigt ut!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera