söndag 7 juli 2013

Presenter!





Mycket valptjat här på bloggen nu men det är det som de mesta av min tid kretsat runt den sista tiden, så även idag...

Idag har 2 valpar till flyttat till nya hem.
Känns jättejobbigt men det är ett beslut vi valt att ta p g a praktiska bitar och att jag själv inte riktigt vet vad jag vill när det gäller jobb o dyl.
En liten tik får vi njuta av några dagar till i alla fall.

En av valparna fick vi har kvar lite extra och den valpköparen hade med sig en blomma till mig idag, så gulligt!
Av en annan valpköpare fick jag denna fina tavla.
En tänkvärd text för oss hundägare!






Har hunnit sitta en stund och koppla av i solen idag oxå. 
Hade tänkt mig en kväll framför datorn med att göra mina inlägg och kika ikapp på andra bloggar men datorstrul satte stopp för detta. Vårt internet ville inte fungera!!
Försökte då göra ett inlägg från mobilen (vill ju inte bryta trenden med ett inlägg om dagen...) men det funkade inte alls!
Har sett att det är en del av er som gör inlägg från mobilen, hur gör ni? Är det en app man ska ladda ner?
Ifall det blir mer internetstrul här...

Ett inlägg blev det i alla fall även om det blev sent!


Hoppas ni haft en härlig solig söndag och önskar er en bra start på veckan!
Och skön semester för er som startat den, själv ska jag upp tidigt och jobba :(
Kram kram





7 kommentarer:

  1. Förstår att det måste vara jätte jobbigt att skiljas från de små sötnosarna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hade du tänkt behålla alla nio? ;) :) Skämt åsido... förstår så klart att det är jobbigt att skiljas från sötnosarna!
    Fina presenter du/ni fått.
    Jag klarar nte heller att blogga från mobilen. Eller... jag har aldrig försökt, eller tagit reda på hur man gör ;)
    Kram på dig!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Förstår...
    /Kraam Annmi

    SvaraRadera
  4. Åhhh, jag blir alldeles gråtmild när jag läser att valparna flyttar... Fast man vet att det är ju så det ska vara!
    Önskar dig en ny strålande vecka, kram Kate

    SvaraRadera
  5. Fina presenter du fick....tavlan var ju jätterar, men mysig text!!
    Hoppas din dag blir bra...här blåser det väldigt idag....ska nog städa lite.....
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Så srgligt med valparna men du ska se att dom har detr super fint. Ordna en valpträff om ett tag det gillar jag.
    Blogger har en egen app som det ätr superlätt att blogga ifrån, mitt inlägg idag är från mobilen.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Förstår att det måste kännas tufft att valparna lämnar hemmet. Men hoppas de får nya fina hem och att du kanske kan få träffa dem någon gång!

    Kram Malin

    SvaraRadera