fredag 19 juli 2013

Första veckan har redan gått...



Konstaterade att första semestervecka redan är slut!
Men positiva tankar, nästan 3 veckor kvar ;)

Är ensam här hemma igen. Mannen min och mellansonen fick tag i ett hotellrum i Göteborg, mycket bättre än vårt och med kvällsbuffé till samma pris... (typiskt!) så de har åkt dit. De kommer hem imorgon igen och då har de minstingen och några kompisar med sig. Den äldste åker snart med flickvännen till lägenheten i Jönköping över helgen.
Tur att jag har mina fyrfota vänner kvar hemma!

Så nu ska jag ta en bloggstund och trösta mig med en stor kopp te (i julmuggen ;)) och supergod mörk choklad!

 


Här har vi haft en del moln och blåst men ganska fint. Jag har städat huset och tvättat en massa. Så skönt att tvätta sängkläder och hänga ute.



En massa mer saker som skulle behöva göras här hemma men just nu prioriterar jag den delen med återhämtning och att vara ute som var en punkt på semesterlistan. Det andra kan jag göra när de regniga dagarna kommer.
Gäller att ladda batterierna inför höst o vinter som Helena skrev idag!


Ha en härlig fredagskväll alla ni!
Kram
Suss





7 kommentarer:

  1. Du ser ut att ha det väldigt mysigt trots allt!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Mysigt trots allt hihi
    //Kram Annmi

    SvaraRadera
  3. Ser skönt ut, ibland är det gott att vara lite ensam....Tina

    SvaraRadera
  4. Tråkgöra är bättre att spara till en annan dag och njuta av sol och värme eller bara få vara...
    Kungsbacka är en fin liten stad utanför en stor stad! (Jag bor där ;-)) ingen som tipsade dig om outleten?? Fast det kanske inte hanns med, fullt upp med matcher!
    Ha en härlig kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Det kan vara skönt att njuta på egen hand ibland tycker jag. Det vekar som om du ar det ganska mysigt. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. japp, det är nu det gäller att ladda inför hösten. Minnas de härliga lediga dagarna... :)
    Kram fina!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Skönt du har! Det är lite svårt ibland, även om det är fint väder kan i alla fall jag bli lite rastlös och ila in ibland och göra nåt " nyttigt". Såg att din man börjat med golf. Det spelar min med sen ett antal år och tjena vilken tid det tar från livet ibland, men en god hobby. Jag börjar nog med nångång med frågan är vilket årtal, haha. Kram!

    SvaraRadera