måndag 12 januari 2015

Saknar den.





Snön.
När vi kom hem från Kalmar igår så var det vitt här hemma. Och idag på morgonen. 
Så vackert med all snö.



Två lyckliga vovvar.
Chippen ville inte komma in alls igår... Stackars Svea halkade när hon hade bråttom i skogen och var lite halt igår men idag är det bättre.





Men efter jobbet idag var den borta. Regn i stället. På tvären!
Näe jag vill hellre ha vinter.



Ny vecka är igång. Och idag har det varit fullt upp.
Men nu ska jag äntligen landa i soffan och ta mig en stor kopp te.

Hoppas ni haft en bra start på veckan?!
KRAM




14 kommentarer:

  1. Fy vad tråkigt att ni blev av med snön, det är ju så tråkigt med det regniga grå..:(
    Jag längtar jättemycket efter snö och hoppas verkligen det kommer massor snart, men Götet är ju Götet..

    Så himla fina de är vovvarna!
    Kram och natti
    Catta

    SvaraRadera
  2. Här är dem lilla snö som kom på väg att töa bort med, så tråkigt, den hade så gärna fått ligga kvar ett tag til.

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Det är ju det så är så trist nu...regn, snö, regn=))
    Vill gärna att det vita ska få ligga kvar. Blir ju aningens ljusare!
    Fina dom är dina fyrbenta.
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Tradigt att snön försvann. Här har vi inte ens fått snö. Det bara regnar. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Mysiga bilder, här kom det mängder med snö :) kram Diana

    SvaraRadera
  6. Så himla tråkigt med regnet... gaaahhhh! Är det vinter ska det ju vara snö, eller hur! Hos oss har vi snö, ganska mycket snö. Men plusgrader. Jag hoppas det kan bli lite skidspår så jag får åka lite.
    Stuga....? Wooow, vilket place... Så vill jag också bo, eller ha stuga att vistas ofta i. Väldigt ofta!!
    Tisdagskram från Kate

    SvaraRadera
  7. Så fina era hundar är...
    Vi lämnade fjällen och världens finaste vinterlandskap till ett grönt västkusten där regnet kom från alla håll...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  8. Härligt för vovvarna med snö. Det är så ombytligt nu snö och regn omvartannat. Vi har mest regn och blåst, får se senare i veckan om det kommer lite snö, eller om det blir blötsnö med mest regn i. Jag klarar mig dock utan snön:)
    Ha en fin tisdag
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Tack för att du bjuder på foton på Chippen och Svea! Ljuvliga! Min Golden längtan fick näring!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  10. God morgon :)
    Så himla söta små vovvar. Är trist när det vita fina regnar bort. Säger som du hellre snö tills våren kommer. Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  11. Waoo..Ljuvliga Foton ♡ ...
    Ja,vi fick mysig snö men...det verkar som väder"guden" inte kan bestämma sig - Trist :(

    /Kram & Nospuss

    SvaraRadera
  12. Det är vackert med vinter, men jag vill gärna ha det varmare. . . :-)

    Kram N

    SvaraRadera
  13. Alltså vilka gosiga vovvar du har!!!=)

    SvaraRadera
  14. Hej
    så kul att läsa om fina Chippen och Svea. Våran goldis Maya är lika vit som Svea. Jag känner precis igen alla
    deras härliga miner och poser som du fångar så bra på bild:)
    hälsningar Helen

    SvaraRadera