söndag 26 mars 2017

Det sista firandet







Igår var jag iväg på mitt sista firande. Firande med familjen. Jag visste inte vart vi skulle ta vägen bara att jag skulle vara färdig en viss tid.

 Vi träffades hemma hos mina föräldrar först innan vi åkte vidare. Och det var till Ullinge Värdshus vi skulle så där blev det middag.



Min syster och min mamma.



Min svägerska och min pappa.



Min bror och min man.



Underbar utsikt från vårt bord.
Jag hade en jättemysig kväll med familjen. Fick ännu mer presenter som jag ser fram emot att använda, visar de en annan dag.



Underbart väder blev det även idag. Har passat på att tvätta sängkläder och hängt ute. 
Vi har också mätt och ritat på stugbygget. Så mycket beslut och det är så svårt att se hur det kommer bli framför sig. En ritning säger inte så mycket. Både spännande men också oroligt detta bygge men men, det blir väl inget värre än att det går att lösa och det finns mycket värre saker att oroa sig för...

Ska ta en kortis runda till med Svea innan jag plockar in tvätten, så fräscht att bädda med rena lakan som hängt ute.

Önskar er en fortsatt härlig söndag!
K R A M






6 kommentarer:

  1. Vilken fin födelsedagsfirande och vilka unga stiliga föräldrar du har. Har visst missat att du har fyllt år.

    Grattiskram! Anna

    SvaraRadera
  2. SÅ trevligt!
    Och jag måste instämma i föregående kommentar: Så unga dina föräldrar ser ut!
    Hälsa dem det... :-)

    Kram // AH

    SvaraRadera
  3. Så härligt firande. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt firande du haft.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Så trevligt att bli firad av alla. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera