tisdag 28 mars 2017

Runt handleden





Med en tanke bakom köpte mannen min detta smycke till mig på min födelsedag. Som sagt en del ångest i mig just nu men det försöker jag jobba bort och detta är ett armband som inte bara är fint utan det ska ge mig harmoni också. 
Han är omtänksam mannen min. 




Hemma på lunchen och jag hade gärna stannat kvar. Underbart skönt ute på altandäcket.
Undrar hur länge detta fina väder ska hålla i sig?

Hoppas ni också har en vacker dag hos er?!
K R A M








7 kommentarer:

  1. Hoppas att du snart känner dig bättre, Armbandet är jättesnyggt, här i storstaden ska det snöa redan i morgon tyvärr. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart känner dig mycket bättre och att ångesten försvinner. Det var ett jättefint armband som du fått av din man.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Å va jobbigt att du inte mår bra Suss... Hoppas verkligen du mår bättre snart.
    Kanske behöver du lite vila som jag?
    Jättefint armband!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Så roligt att se bilder på din familj i tidigare inlägg, så lik du är din bror. Jag är så trött, känner alltid av när det blir sommartid. Men det brukar rätta till sig efter någon vecka.
    Jättefint armband, ett sådant skulle jag med behöva. Vet du vart din man köpt det? Önskar mig mer harmoni, ångest är jättejobbigt...jag vet... Hoppas du känner dig bättre snart. Har du provat Mindfulness? Det kan hjälpa. Och att sitta med varm vetekudde på axlarna om kvällarna i soffan är också avslappnande.
    Kram Maria



    SvaraRadera
  5. Vackert armband. Fin present från din man.

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Så fint armband. Så fint budskap med det. Det hade jag behövt. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Så fint armband och en så fin tanke och present från din man. Kram.

    SvaraRadera