söndag 19 mars 2017

En av alla....





Här är en av alla fina presenter jag fått. Mannen min har hört mitt tjat om att jag inte har nån bra väska ända sedan vi köpte stugan (ja innan dess också...). Behövde en lagom stor väska för ett par övernattningar borta, när inte resväska behövs. 
När vi åker till stugan så har jag redan mycket dubbelt där nere men det blir ändå kläder och annat som ska med emellan. Ville ha nån väska i bra storlek och även en som var snygg. Den kommer ju att stå framme under tiden vi är i stugan så då måste den ju se bra ut också. Så när jag såg den här så visade jag mannen min tydligt att DEN väskan gillar jag verkligen, haha.




Vilket underbart vår väder vi har idag! 
På vår morgonpromenad var det fortfarande minusgrader men det gick över till plus rätt snabbt.
Har haft både Ludvig och Gustav hemma på middag men nu har de åkt iväg. Jag ska koppla av en stund med en kopp te innan jag tar med mig vovvarna ut på en runda till, kanske blir det lite trädgårdsfix sen också.

Ha en fortsatt vacker ledig dag!
K R A M




7 kommentarer:

  1. Väskan e supersnygg, och jätteanvändbar. Jag har en liknande men omvända färgerna. Jättepraktisk, när man inte vill ha resväskan. Och den rymmer megamycket. :-)kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Snygg som tusan är väskan och praktisk. Skulle själv behöva en sådan för vi märkte nu när vi skulle till Göteborg i fredags att alla våra väskor försvann i branden..... Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg väska! Jag saknar också en sådan variant. Använder alltid kaninväskan, men ibland skulle det passa bättre med en sådan där weekendbag.
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  4. Jättesnygg och praktisk. Jag skulle också behöva en sådan. Vi har inget dubbelt (kläder eller skor, hundmat, toalettartiklar) när vi åker till landet, så allt måste med:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Praktisk och jättesnygg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  6. Vilken perfekt och super snygg väska.
    Fin bild på dig !
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram Pia

    SvaraRadera