torsdag 23 mars 2017

På kroken






När jag var iväg med mina vänner på Afternoon teaparty så handlade jag ett par småsaker också. La undan de när jag kom hem och hade nästan glömt bort de men igår plockade jag fram denna kroken.
Som jag tänkte ha till mina kökshanddukar och den ska sättas upp nu i helgen. 


Krok - Två Röda Hus
Vas - Granit 
Handdukar och sax - Ikea

  


Torsdag kväll redan och jag har nästan tagit helg. Jag jobbar imorgon med men är då bortrest så kontoret blir det inte förrän nästa vecka igen.

Var sen hem från jobbet medan mannen min kom hem lite tidigare, så han hade hunnit med städningen när jag kom. Perfekt för mig, städningen hoppar jag gärna över ibland...
Vi har varit ute på kvällsrundan och nu ska jag försöka fixa lite middag. Tomt här i kylskåpet, ingen som har helghandlat än, det får bli imorgon. 

Ha en skön kväll!
K R A M





7 kommentarer:

  1. Den där kroken kommer bli toppen ihop med handdukarna!
    Kram och trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Fin liten krok och snygga handdukar. Sen dessa underbara små snödroppar, jag älskar dom. Kraam Pia

    SvaraRadera
  3. Den var jättefin din krok som du köpt. Blir snyggt att hänga handduken på.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Jättefin krok i gammal stil ;)....och fredag igen !!! oj vad veckorna går undan !!
    Ha en fin fredag !
    Vårkram bia

    SvaraRadera
  5. Så fint med snödroppar.
    Härligt att komma hem till ett nystädat hem. Trevlig fredag. Kram.

    SvaraRadera