måndag 27 mars 2017

Saknad timme









Inte speciellt kul i trädgården nu. Inte i vår i alla fall. På framsidan har jag planterat penséer men på baksidan händer det inte mycket. Svårt att plantera nåt än och det som står det är bara brunt och trist... Granriset och de gamla ljungen är slängda så jag får väl köpa fler penséer här till baksidan också.
Jag skulle nog bara ha perenner som håller sig gröna och fina året runt...





Ljusare kvällar nu sen vi ställde om klockan fast egentligen förstår jag inte vad det ska vara bra med sommartid för? Tycker inte det spelar nån större roll...
 Min sömn brukar inte påverkas av tidsförändringen men i natt har jag sovit jättedåligt, saknade nog den där timmen jag missade natten innan, får ta igen det denna natten istället.

Hoppas ni haft en bra start på denna veckan!
K R A M





5 kommentarer:

  1. Jag tycker inte heller att sommartiden är något att hurra för. Här har tulpanbladen börjat visa sig i blomrabatten utöver det så är det grått o trist än. Förhoppningsvis ändras det snart. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. nä du de fattar inte ja heller varför vi ska ända om kan ha samma tid alltid. finst hos dej ändå men ja visst är man trött på ljungen nu verkligen
    fin tisdag o fortsättning på veckan då kram

    SvaraRadera
  3. Jag gillar sommartiden. Men tycker att det kan vara så hela tiden. Inte ändra till vinter tid. Ljusare kvällar känns skönt. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Ja, varför kan vi inte ha samma tid förjämnan som det var förr.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  5. Håller med. Varför hålla på att ställa fram och tillbaka??
    Planteringar... jag skulle behöva börja med att rensa bort det gamla. Men varje gång så tänker jag att jag tar det sen... :)
    Förr eller senare.

    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera