måndag 10 april 2017

En månad senare






På träffen med jobbet i torsdags så fick jag ännu mer blommor. Och fler paket.
Igår var det en månad sen jag fyllde och som jag sagt tidigare detta firandet höll på väldigt länge!
Den ena buketten fick följa med ner till stugan, och den andra buketten njuter jag av här hemma. 



Ny vecka har startat och till helgen firar vi påsken så det blir en kort vecka.
Ikväll ska jag komma ikapp med en del här hemma. Kanske blir det lite trädgårdsfix beroende på vädret.

Hoppas ni haft en bra start på veckan!
K R A M



5 kommentarer:

  1. Underbart att bli så firad. Fina blommor! Kram.

    SvaraRadera
  2. Firad en hel månad !! inte dåligt ;)
    Påskveckan börjar med regn och fem grader...hela påsken ska bli grå, men inte inomhus hoppas jag ;))
    På torsdag ska jag ut med tjejerna och på lördag är vi bortbjudna, men de andra dagarna tänker vi bara mysa till
    här hemma, äta och dricka gott !!
    Ha en fin påskvecka nu !
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Så vackra blommor. Härligt att bli så firad. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Härligt att bli så firad och vilka underbara blommor. Nu hoppas vi på riktigt fint väder till påsk så att vi kan vara ute och njuta i trädgården. Kramisar Tina

    SvaraRadera