onsdag 12 april 2017

På utsidan





Svea ville gärna vara med husse i helgen och hjälpa till med rivningen :)
Hon hämtade den ena träbiten efter den andra och testade om det var några bra tuggpinnar...

Lite spännande att kika i trädgården. Vi vet ju inte riktigt vad som dyker upp, inte mycket roligt men lite blommor här och där lyste upp.







Ikväll blir det en mini tjej träff här hemma. Efter kvällspromenaden får jag besök av en nära vän. Som jag sagt innan har jag mycket behov av att prata och många nära fina vänner som orkar lyssna på mig och det känns jätteskönt.

Var rädda om varandra!
K R A M




3 kommentarer:

  1. Ser att våren kommit lite längre hos er ;)...men det går undan när det väl sätter igång ändå ;)...blåsippor, tussilago och knopp på syrener har jag sett...men kylan har kommit tillbaka och påsken blir grå och kylig !
    Här blir det tjejträff i morgon...ska bli roligt. Vi skall ut och äta på Pinchos, sen blir det kanske en pub eller dyl..............ha en fin kväll !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med extra hjälp. Hoppas du har en fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Underbart & så söt hjälp"tass" Svea hihi ...
    /Kram

    SvaraRadera