tisdag 4 april 2017

Vid entrén






Jag planterade lite penséer för ett tag sedan. Mitt emellan blommor innan sommarblommor ska komma i krukorna. Och krukorna behöver bytas ut. De har verkligen gjort sitt... Men just nu är det inte så mycket fokus på detta hemmet utan det blir mest på stugan.




Ikväll är mannen min iväg med sitt jobb så Svea och jag blir ensamma här hemma. En långpromenad blir det efter jobbet och snabbstädning sen får det bli en myskväll i sovrummet framför datorn. Just nu plöjer jag serier, ett bra sätt att "stänga av" huvudet lite. 

Dags att åka tillbaka till jobbet,
ha en skön eftermiddag och kväll!
K R A M








4 kommentarer:

  1. Skönt att kunna varva ner och vila hjärnan lite. Själv måste jag läsa en stund varje dag för att uppleva den där riktiga vilan. Kram.

    SvaraRadera
  2. Åh så fina :). Känner mer och mer ett behov av att få plantera själv :)

    SvaraRadera
  3. Fint med penséerna. Hoppas du fick en lugn kväll kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Åh,så vackert ..
    /Kram denna soliga Vårdag!

    SvaraRadera