torsdag 6 april 2017

Favoriten







På kvällarna kryper jag alltid upp i soffan med en stor kopp te. Brukar bli både två och flera koppar innan kvällen är slut. 
Igår fick jag denna stora och fina kopp. Det var min kollega på jobbet som kom med 50-års present till mig. Han vet precis vad jag som passar mig. Även den fina te silen och lös te var med i presenten. Och jag har redan druckit många stora koppar både morgon och kväll.





Hemma en snabbis på lunchen. Utbildning efter lunchen sen ska vi ha Vårträff med jobbet så det blir en borta kväll även denna kvällen.

Bäst att skynda tillbaka till jobbet.
Ha det gott!
K R A M



7 kommentarer:

  1. Dricker nästan alltid te på morgonen ;)...fin present;)
    Önskar dej redan nu en trevlig helg !
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Länge sedan jag gjorde en kopp te till mig. Mest vintern som jag kan göra mig n kopp då och då. En fin present du fått.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Åh,så fin ☕ ...
    /Kram & ha det så gott!

    SvaraRadera
  4. Så fin ser god ut att dricka ur. Vilken fräck tesil. Ha en härlig fredag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så fin present! Och teförpackningen, är ju bara för söt!
    Jag dricker också gärna te på kvällarna.
    Kram och ha en trevlig helg!
    /Maria

    SvaraRadera