lördag 8 april 2017

Projektet har börjat...








Vi är i stugan och internet fungerar inte på min dator... Så frustrerande nu när vi äntligen fått internet så funkar det inte!
Men det funkar på sonens stationära dator så jag fick låna den.

Så inga egna bilder idag men håll till godo med detta fina hem med en underbar utsikt som jag hittade på Sköna Hem. 




Igår när vi kom hit så kom våra goda vänner till oss och käkade, de stannade över natten. Idag har jag varit hos bästa vännen, bubblat och bubblat. Vi har pratat massor, vilket jag alltid tycker om men nu behöver jag det extra mycket.
Medan vi hade det lugnt och skönt så jobbade mannen min och hennes man med att riva en del på taket. 
Så nu har projektet börjat...


Önskar er en fortsatt fin lördag!
K R A M





6 kommentarer:

  1. Skönt med vänner som man kan prata om allt med. Ska bli spännande att se hur taket blir. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så skönt att ha nära vänner hos sig. Spännande projekt ni har framför er. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Gahhh vilket drömhem!!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Så mysigt !!
    Ha en fin kväll och morgondag !!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Låter mysigt, ha en fin söndag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera