onsdag 5 april 2017

En väska och gratulation






När vi åker till stugan eller om vi ska iväg nån annanstans och min dator ska med så har jag aldrig nån bra plats att lägga den på. Vill inte gärna slänga ner den i min väska bland alla andra saker,....
När jag fyllde så fick jag denna fina väskan ifrån sönerna. En riktig datorväska. Perfekt. Nästa gång vi åker ner till stugan så vet jag minsann var datorn och alla laddare som jag har ska ligga.



Blev inte en helkväll här hemma igår. Jag var på tur i Vaggeryd. Gratulerade fina barndomsvännen som idag fyller 50 år!


Fick en bild i all hast...
Hade min syster med mig som sällskap igår så det var en mysig utflykt.

Ikväll ska jag också iväg, på andra roligheter.

Ha en fin lillelördagskväll!
K R A M





4 kommentarer:

  1. Vilken fin present och praktisk också.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Snygg dataväska. Det skulle jag också behöva en ny:) Du har fått så många fina presenter.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Snygg och bra att vara rädd om datorn på ett snyggt sätt. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Kanonväska ju ...
    /Kram

    SvaraRadera