torsdag 21 november 2013

DIY-projekt eller?






Visar ett litet DIY-projekt här hemma. Min pedistal. Eller kan man kalla det DIY när jag egentligen bara har målat den?

Har lite småprojekt som jag tänkt göra till advent men hjälp vad tiden rusar på, får se hur mycket som blir gjort...


Kikar in en snabbis idag. Kvällarna försvinner så snabbt så bloggen hinns knappt med. Mannen min meddelade att han skulle vara mycket på jobbet de närmaste dagarna och då blir det ännu mer för mig här hemma ;)
Men snart helg hörni!!

Ha det fint resten av denna torsdag!
KRAM




17 kommentarer:

  1. du har ju målat själv så det tycker jag allt=)
    Hoppas på lite ork till helgen då jag med är sugen på att pyssla!
    Ha en fin dag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Klart det är DIY. Blev jättefin, har en liknande i källaren. Hmmm får nog tänka på att den kanske går att använda igen.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Måste också köpa hem lite svart färg och måla. :)
    Ha en fin kväll!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. ~ Snyggt ~
    Ha en härlig Torsdag /Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, längtar till helg. . . mycket kul som händer :-)

    Kram N

    SvaraRadera
  6. Fint! Ångrar att jag gav bort min piedestal. Den var svart från början. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. DIY? Borde jag veta vad det är? Hur som är den jättefin.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jättefin!!! Tycker absolut det är diy!! Kram

    SvaraRadera
  9. Supersnyggt! Och jag tycker nog att man kan kalla det DIY... det brukar jag iaf kalla det när jag målar ramar och annat smått och gott. Haha! Kram

    SvaraRadera
  10. Så snyggt!
    Håller med, dagarna rullar på i ett. Kram.

    SvaraRadera
  11. Helt klart DIY o snygg blev den. Funderar på att måla en gammal pianopall (tror det heter så) svart, japp så får det nog bli. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. Snygg, svart!!!!
    Önskar dig en riktigt fin helg.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  13. Kul att förändra saker med lite färg, lyckat blev det ju också!! Det är svårt att hitta orken nu på kvällarna när det är så mörkt. Hoppas din helg blir mysig, jag ska jobba så jag tycker synd om mig själv. Krams Maria

    SvaraRadera
  14. I början av veckan kändes det som om det aldrig skulle bli fredag men det blev det och nu är vi här.....underbart. Kram Anette

    SvaraRadera
  15. Snyggt med svart och snyggt målat!
    Önskar dig en finfin helg, kram!

    SvaraRadera
  16. Klart det är en DIY ;)
    Jättefint blev det!
    Nu ångrar jag att jag skänkte bort min nötta vita..

    Ha en mysig kväll!
    Kram

    Ps..Det finns ett urverk kvar på erikshjälpen ;)

    SvaraRadera