lördag 16 november 2013

Lördagsbak!







Bakning stod det här på schemat idag!
Lussebullar och efterrätter till morgondagen då vi har middagsgäster. 

Hinner inte ens med att fota när jag är hemma en hel dag! Var är dagsljuset? Blir inte nöjd med korten, så fort det blir lite för mörkt blir det oskärpa på fotona. Vet inte om nån inställning har ändrats oxå... 
Kl 14 började det mörkna idag, måtte det vända snart... men tända ljus trivs jag med ;)


Ikväll åker vi till goa vänner som vi träffat jättemycket vid hockeyrinken och nu är hembjudna till, ska bli superkul!
Men nu ska det göras frosting...

Härlig lördagskväll till er vänner
Kramis





13 kommentarer:

  1. Å så gott! Jag älskar verkligen Lussebullar eller saffransbröd. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så gott det luktar nybakat här ...
    /Kram

    SvaraRadera
  3. jag gillar lussebullar...och så ett gott te till mums ;)))).....ha en trevlig kväll då !!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Så gott det ser ut! Jag har inte gjort något vettigt alls idag, bara fikat på stan:)
    Roligt att äta middag hos hockeyvänner.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. De ser helt ljuvligt goda ut, skulle gärna komma förbi på en fika.....Ha en toppenkväll vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Lussebullar - va gott!! Man börjar längta lite efter det nu...men snart så!! :)

    SvaraRadera
  7. jag har ju bestämt för att inte baka i år (skrattretande).....jag kommer nog inte att fixa det haha.Saffran är det bästa jag vet och lussebullar grrr. Hoppas ni har en trevlig kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Längtar tills jag får ugn igen och kan baka!
    Men mörkt klockan två? Hur långt norröver bor du egentligen?
    Kram

    SvaraRadera
  9. Mm nom nom va gott det ser ut ;)
    Får ta och köpa hem lite saffran snart..

    Min kamera klarar inte heller av mörkret längre. Jättetrist!
    Jag fixar och trixar med slutartid, iso och allt, men inget hjälper..

    Kram kram!

    SvaraRadera
  10. Så gott med lussebullar, det måste jag baka snart. De allra första är alltid godast tycker jag. Kram Camilla

    SvaraRadera
  11. Men hur härligt och gott ser inte det här ut? Ljuvligt!

    KRAM, ha en fortsatt fin helg

    Lotta

    SvaraRadera
  12. Men draaa mig lite baklänges så gott det där såg ut! Ja visst är det lite segt med dagsljusets frånvaro, men väldans mysigt med tända ljus iaf:) Ha en fin vecka nu! Kram från mig

    SvaraRadera
  13. WOWWWW mmm vad gott det såg ut:) nu blir jag sugen på bullar fast jag har gluten intolerrns:(

    Idag har jag Giveaway på bloggen, så var gärna med:)

    Ha en fin vecka

    LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla

    SvaraRadera