torsdag 28 november 2013

Nåt sött efter







Som efterrätt i helgen gjorde jag denna kakan. Jag försöker låta bli det där söta men kladdkaka är jag svag för och dessutom med god chokladglasyr över :)
Gott med vinbär, hallon och en klick grädde till.


Kikar in en snabbis här på lunchen.
Började plocka i mina "julkartonger" igår och kunde inte låta bli att plocka fram en massa...
Så här pyntades till kl 23 igår kväll och efter jobbet ska jag köpa till några saker och sen fortsätter jag med det sista och städar upp efter, just nu är det kaos här ;)


Ha det gott!
Kramis




14 kommentarer:

  1. Men åh så gott, underbara bilder kram Diana

    SvaraRadera
  2. Är också svag för kladdkakor.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Kladdkaka är det bästa jag vet i fika väg! Gärna en rejäl klick grädde ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Tänk att jag är som barnen, gillar inte mörk choklad (förutom after eight)

    Men det ser väldigt gott ut.
    Kram N

    SvaraRadera
  5. men åh vilken kaka ser härligt smarrig ut. Ha enfin kväll

    SvaraRadera
  6. Den där kakan gör så att det vattnas i hela munnen!! Visst är det spännande att ta fram julpynt, man har ju alltid glömt/ förträngt vad som ligger i lådan. Krams Maria

    SvaraRadera
  7. Den kakan såg god ut. Kladdkaka är jag också oroligt svag för. :D

    Tog in jullådorna ikväll. I morgon sätter jag igång. Mysigt! :)
    Ha en fin kväll!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Kan förstå att den kakan vad svår att motstå, gudars så god den ser ut. Lätt att fastna i jullådorna för det är bara så roligt att få pynta o mysa. Ha en skön fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Ser fantastiskt smarrig ut :)

    Kramkram Anna

    SvaraRadera
  10. Å himmel så mumsigt!
    Precis vad man vill ha till hellgen=)
    Ha en riktigt mysigt adventshelg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Comment résister ? ...
    Bon Week end !
    Amitiés
    Anne

    SvaraRadera
  12. Hej kära du :)
    Den kakan skulle jag inte kunna motstå, det kan jag ju tala om!
    Jag älskar allt vad choklad heter och äter allt vad choklad heter också :)
    Ha en jättemysig adventshelg.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  13. så gott det ser ut.
    Ha en fin adventshelg!

    SvaraRadera