söndag 10 november 2013

Söndagsbilden!





När vi hade vännerna hemma hos oss förra helgen hade de med sig en vacker höstblomma.
Den får bli min söndagsbild denna veckan.

Fler bilder kan ni se på Fabriken!




Nu är vi hemkomna från en underbart rolig och mysig helg! Allt har varit jättelyckat! 
Mer om helgen berättar jag imon...

När vi kom hem var det en massa ljus tända och framdukat kaffe & princesstårta och paket till pappsen låg på bordet.
Städat och fint så det känns som föräldrarna i huset kan åka bort fler gånger ;)

Nu blir det promenad med vovvarna (har inte blivit någon motion i helgen...) och sen soffmys och gosa med söner och vovvar.


En härlig Fars Dags-kväll till alla pappor!
Kram på er



14 kommentarer:

  1. Älskar vackra blommor, gör så mycket när man har snitt blommor hemma.
    Kram fina

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni haft det bra......Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så fin gerbera. Men vilken överraskning med tårta:).
    Vi har varit på hundkurs i eftermiddag, så Lykke sover som en stock nu :).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jag kan sakna min lägenhet ibland, men nu har jag ett helt hus att pyssla runt i, men som sagt jag saknar mina kakelugnar, de utgör en bra inredningsdetalj ju.
    Ha en fin kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Mysigt att ni haft det bra !Älskat snittblommor .Ha en skön kväll kramar Rita

    SvaraRadera
  6. Skön känsla att komma hem till rent och snyggt ;-). Vacker bild på en vacker blomma.
    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt :) Du vet väl att jag har en ny matbild-tävling på min matblogg? Så skynda dig in och tävla om produkter värda över 1000 kr om du inte redan gjort det :)

    SvaraRadera
  8. Fin blomma :-) Vad mysigt att få komma iväg en helg, och härligt att komma hem då det är städat och uppdukat med fika :-))
    Ha en bra start på nya veckan! Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  9. Vilket välkomnande !!!!.....så roligt ;).........hoppas ni hade trevligt (säkert)........ingen rolig Fars dag här inte.....min pappa fick åka in till akuten....fick en propp i hjärnan.....har hälsat på honom idag....och det verkar vara okej iaf.....men vänster armen funkar dåligt.....livet hänger på en skör tråd......
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Vad fina header du gjort ! Fin Gerbera också. Kram Nilla

    SvaraRadera
  11. Hoppas ni haft en underbar helg! så härligt att komma hem till nystädat och prinsesstårta!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Vilket välkomnande av era fina killar, då blir man glad som förälder. Kramisar Tina

    SvaraRadera