torsdag 7 november 2013

Att ha lite fredagskänsla...





Igår var jag och hämtade ett paket. Från Lakewoodliving. Igen. Tycker Carola har så mycket fina saker där.
Bl a en ny bricka som får pryda köksväggen. Vasen kommer oxå därifrån.
Jag gillar när man kan göra förändringar med små saker ;)
Kul när det kommer med ett gulligt brev i paketet!



Här är det faktiskt lite fredagskänsla för mig för ikväll tar jag helg. Ledig dag imon!
Här ska det strykas, packas, ta långpromenad med vovvar, tona håret, kolla så det finns mat o annat till killarna hönsmamma som jag är ;). 

Men först en eftermiddag på jobbet.
Ha det gott!
Torsdagskram till er




10 kommentarer:

  1. Jättesnyggt - Härligt med Fredagskänsla :)
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med paket. Jag älskar verkligen när de lägger ner den lilla tiden på att skriva några rader till en, det värmer jättemycket tycker jag. Man har ju sina favoriter att handla från

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Brickan var super snygg, en sån hade gärna fått flytta hem til mig.
    Ha en skön lång helg

    Kram Anna
    Zelda har helt slutat halta nu två dagar efter op och jag hoppas det får fortsätta.

    SvaraRadera
  4. Ja hon har så mycket fint. En härlig tjej är hon också.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Supersnygg bricka .Ha en mysig och skön långhelg.Kramar Rita

    SvaraRadera
  6. Härligt med fredagskänsla en torsdag. Brickan var jättefin o visst blir man glad när de har lagt ner lite extra på paketen o skickar med en hälsning. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Så fin din header blev!! Tummen upp ;)

    Fin bricka. Det finns många vill ha saker i den webshopen. Får ta å klicka hem något fint snart :)

    Ha en fin fre...torsdagskväll ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Jättefin bricka, så härligt med lång helg.
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Den brickan hade trivts bra här :)) Ska du/ni på roligheter i helgen? Hoppas ni får en trevlig helg.

    SvaraRadera
  10. Åh vad fina saker och bilder du tagit! Trevligt med personlig hälsning.

    Hoppas att du får en fin helg! Kram Nina

    SvaraRadera