tisdag 5 november 2013

Kan inte låta bli...




...att kika på julinspiration redan...
Det är 1,5 månad kvar men jag har sett att det är många som längtar ;)

Här blir det nog en julinredning i vitaste vitt i år oxå. 
Med mycket grönt och lite svart och silver kanske...
Hittade dessa fina bilder på handverkarna.se





Även Ellos...



...och Ikea har spridit julinspiration.







Nu har jag äntligen landat i soffan. Dessa vardagskvällar, jag har svårt att hinna med allt jag vill...
Lite att planera inför helgen oxå och självklart vet jag fortfarande inte vad jag ska ha med i klädväg och troligtvis måste jag nog köpa nått mer nytt ;)


En fin kväll till er!
Kramisar




22 kommentarer:

  1. Jag kan inte heller låta bli....så kul. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder och jag är fast jag med i julinspoträsket...haha! Men det är ju mysigt och längtar lite till första advent:)
    Så fin header du ordnat!!

    Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte hellere låta bli! Fin inspiration! Tack!
    Älskar att tänka på vinterpynt i november! Det gör att det känns mindre grått ;)
    Fniss… jag hinner inte heller allt, som du kan läsa om hos mig idag ;)

    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Såklart att vi inte ska låta bli! För om man vill få det mysigt till första advent och ska fixa lite innan, jag då är det snart dags!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Underbara inspirationsbilder längtar så tills man kan påbörja allt.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder! Ja, nog längtar jag lite till jul och framför allt till advent då vi får ta fram all julbelysning, både ute och inne. Ha en fin kväll! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Spännande och mysigt. Här är det dop nu först så inte haft en tanke på hur snart 1:a advent faktiskt är, så mer inspiration år folket :)
    Ha en mysig onsdag. Kram

    SvaraRadera
  8. Underbara julbilder - här längtas det mycket :) Och den fina bilden på headern är min favorti!

    Ha en fin dag <3 Jennie

    SvaraRadera
  9. Måste nog ta en sväng till Ikea kram Diana

    SvaraRadera
  10. Hej min vän.
    Härligt att du känner som jag :)
    Jag älskar julen och vill verkligen lägga ner min själ i pyntandet i år :)
    Underbara bilder som verkligen får mig att längta ännu mera!
    Stor varm kram till dig!
    Jessica

    SvaraRadera
  11. Härliga inspirationsbilder! Och den där Ellos-lyktan har jag hängandes i trädgården! Hängt i ett träd i flera år! Kanske ska ta in den... :)

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  12. Vackraste julfärgerna. Vitt, silver, svart. Står emot julhetsen ett tag till. Vill inte. Inte än. Men till advent. Ja då jäklats. Då går även jag bananas.

    SvaraRadera
  13. Jag har börjat kika med efter inspiration. Och egentligen tycker jag att man borde få njuta av jul november och december...Är ju så kort tid annars =) Men så hör jag till dom som kastar ut allt efter nyår *fniss*
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  14. Första bilden gillar jag skarpt!!! / LillaMy!

    SvaraRadera
  15. fint ögongodis......börjar också att längta lite till allt pyssel o pynt som komma skall......det är härligt att längta också ;)))
    Ha en fin kväll.........i kväll ska jag se på "bönderna" på Tv.....har man börjat så......
    Kram bia

    SvaraRadera
  16. mycket fint.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  17. Jag tycker den här tiden fram till jul är så underbart härlig med all inspiration i affärer och tidningar!
    Det gör de här mörka månaderna mycket lättare att ta sig igenom!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  18. Härlig inspiration :))
    Vill börja pynta direkt, men jag håller mig till tidigast en vecka innan advent. Och så fort ner efter nyår :P

    Jag vill inreda julen med vitt och silver. Skulle gjort det förra året, men de funkade inte att få till stämningen utan de röda detaljerna...så lite rött kommer det bli ändå :)
    Go natt!!
    Kramar

    SvaraRadera
  19. Tänk på att en och en halv månad går vansinnigt fort. Så titta på du! Och du KÖP! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  20. Jag funderar med på om man ska ha en vit eller röd jul, svårt båda är fina, den röda mer traditionell men en vit känns också bra. Ja ja får se vad man hittar på
    Ha en bra kväll
    Kram Linda

    SvaraRadera