fredag 8 november 2013

Helgen har börjat!




Väskorna står vid dörren och vi blir snart hämtade. Vi åker mot Nässjö där tåget ska ta oss till huvudstaden.
Med goda vänner ska vi tillbringa helgen där, det ska bli jättekul!

Det har packats stövlar, klänningar, byxor, kavaj, tunikor, smycken m m ja ni vet ju hur svårt det är att få med de rätta kläderna ;) jag vet i alla fall att jag har med för mycket :)


Får hoppas jag kan utnyttja lite plats i mannens väska om jag nu skulle hitta nåt jag vill ha med hem därifrån!
Ingen dator eller kamera är nedpackat, bara en bok och dessa tidningar för lugna stunder.




Men ni som vill kan följa mitt helgäventyr på Instagram
hemmapasjuan
där hittar ni mig!


Ha en underbar helg!!
Kramisar



26 kommentarer:

  1. Önskar er en riktigt skön och trevlig helg i huvudstaden! Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg header du har gjort ! Å vad skoj att åka bort .Önskar dej en mysig och trevlig helg .Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en underbar Stockholmshelg! Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt härlig helg i Stockholm nu!!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Åh, så härligt! Maken och jag var där för några veckor sen, i huvudstaden. Var och såg Spök och bara strosade runt på cafeér och i butiker.
    Men om ett par veckor ska vi ta oss dit igen då jag haft i uppdrag att sy till Nk:s julskyltning!!! Mäkta stolt över det!!
    Njut av maken och vänner nu i helgen! Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  6. Ha det fint i huvudstaden. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Storstan bjuder på härlig fredagssol. Hoppas ni får en härlig helg.

    SvaraRadera
  8. Oj vilken rolig helg ni har att se fram emot :). Ha det toppenbra!
    Kram Jennifer
    PS. vilken fin header!

    SvaraRadera
  9. Det kommer att bli en toppenhelg! Jag tror vi åker upp om ett par veckor och hälsar på dotter med sambo. Kramar Anita

    SvaraRadera
  10. Ha så himla kul och mysigt!

    Kram N

    SvaraRadera
  11. Mysigt ha det så gott/Kram <3

    SvaraRadera
  12. Kul med weekend i huvudstaden, hoppas ni får det fantastiskt!
    Grymt snygg ny header du fixat, I like =)

    Kram kram,
    Catta

    SvaraRadera
  13. Åhhh vad mysigt då får ni ha en riktigt underbar helg och jag känner igen det där med packningen alltid så svårt att bestämma sig - man vet ju aldrig vad man vill ha på sig just då ;)

    Kram ullis

    SvaraRadera
  14. Hoppas ni får det jätte trevligt och mysigt i helgen!!!....
    Må så gott nu.....
    Kram bia

    SvaraRadera
  15. Åh vad mysigt med besök i storstaden, det är viktigt att unna sig det ibland!! ( jag ska dit nästa helg) Hoppas du får en härlig helg & du kan väl vinka när tåget susar förbi Tranås..... Krams Maria

    SvaraRadera
  16. Åh, så härligt!
    Vi kommer också vara i Stockholm hela dagen/kvällen imorgon med fina vänner! Mässa och musikal står p vårt program, bl a :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  17. Låter supermysigt, hoppas ni får bra dagar:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  18. Ha det så jätte trevligt. Kram Anette

    SvaraRadera
  19. Så härligt! Ha en riktigt fin helg!

    SvaraRadera
  20. Välkommen =)
    Hoppas ni får en underbar helg
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  21. Ha en underbar helg.Det är alltid svårt att veta vad man ska packa och inte. Kram.

    SvaraRadera
  22. Önskar er en härlig helg, bättre att packa ned för mycket än för lite det är mitt motto :-)

    SvaraRadera
  23. Ha en riktig härlig helg vännen o njuuut. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  24. Å vilken helg ni kommer att få.
    Själv ska jag jobba...
    Kram!

    SvaraRadera
  25. Så härligt, hoppas ni har det bäst, kram Jenny

    SvaraRadera