tisdag 20 december 2016

Att ljusa upp en mörk hall





I trappen ner till källaren blir det väldigt mörkt så där måste vi ha nån belysning. Har inte haft nån lampa som jag gillat där direkt men hittade nu en på Granit som passade perfekt.



Lite lite julkänsla där i trappen också. 


Blev sådär lagom ljust i trappen nu.


Idag har jag fixat de sista julklapparna, check på den, så nu ska de "bara" slås in också. Det ska jag sysselsätta mig med resten av kvällen. Jag kan nog få en del hjälp men det är nåt jag gärna sysslar med själv, inte för att jag är så duktig på just paketinslagning, det finns dock de som är sämre...

Ha en mysig kväll!
K R A M




4 kommentarer:

  1. Ha ha jag slår också in paketen själv, säger som du, jag är inte särskilt duktig men det finns andra som är sämre.
    Kram helena

    SvaraRadera
  2. Så fin lampa. Blir perfekt där i trappan. Härligt att vara klar med klapparna. Jag är också klar med mina. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Här slås paketen in av mig, och jag besparar hjälpen som jag får. Lampan var jättecool.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Jätte fin lampa!

    Tack för inspiration :)

    SvaraRadera