lördag 3 december 2016

Superkväll och vitt igen



Men vilken kväll det blev igår!
 Efter ett snabbesök på Ikea av mig åkte vi till Anna Gretas, tapasrestaurang, och åt mycket gott. Efter middagen vidare till Kinnarps Arena för att kolla på Viva la pop med Orup. Och så bra det var!!
Helt i min smak, han med sitt band levererade mycket med små medel tycker jag. Utan att ha haft så stora förväntningar så blev det en superkväll med vännerna.




Här har vi fått vinter igen. Precis så där lagom vinter. Lite snö så det lyser upp, några minusgrader men ändå ingen halka på de stora vägarna. Nu kan det hålla sig så här resten av vintern tycker jag.


Inte mycket jul på utsidan här hemma men ett hjärta i mossa har kommit upp i alla fall.
Efter jobb på förmiddagen, handling och promenad så har jag pysslat här hemma. Fick ett ryck och sprayade några saker som jag egentligen inte tröttnat på förutom färgen, jag som är mest svart eller vit ni vet...



Ikväll blir det en lördags kväll på hemmaplan. Länge sedan vi var här hemma känns det som så det blir skönt att bara slappa framför "Så mycket bättre".


Hoppas ni har en fin lördag?!
KRAM



2 kommentarer:

  1. Kul när det blir en lyckad kväll. Tycker det räcker alldeles utmärkt med mängden av snö som kommit. Vad har du sprayat för något?
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Å - såg den showen med Orup på Börsen förra året! Helt fantastiskt! Jag har inte direkt lyssnat på Orup sedan åttiotalet, men SÅ bra showen var - och tänk att man kom på att man kunde ALLA texter! Jag var alldeles lycklig efteråt! Faktiskt en av de bästa spelningar jag varit på!

    Kram // AH

    SvaraRadera