onsdag 21 december 2016

Idag vänder det...




De är på plats. De första klapparna. 
Det skulle inte bli så många i år men det brukar det bli till slut ändå. En del är där under granen och det är fortfarande många som inte är inslagna än. Kom inte mer än halvvägs igår. 



Städade lite när jag kom hem sen stack Svea och jag ut på en joggingtur. Med pannlampan på kunde vi springa genom skogen och på en grusvägen. Bra fart på Svea idag, hon låg för mig hela tiden, inte så svårt i och för sig.... det går verkligen inte snabbt. Jag har tappat den lilla konditionen jag hade sen jag slutade på gymmet. Vi avslutade våra gymkort i höstas eftersom vi hoppades på att tillbringa mycket tid i stugan med renoveringen. Får se om vi avvaktar eller köper nya gymkort efter nyår. 
Testar att springa nu i alla fall, har bara varit ute två gånger, korta rundor men det har gått bra, inget ont i ryggen. Än.


Idag vänder det!
Mörkaste dagen idag, sen blir det ljusare och ljusare igen.
Nu väntar klapparna på att bli inslagna.
Skön kväll till er!
K R A M







7 kommentarer:

  1. Det ska verkligen bli hur skönt som helst då det blir lite ljusare. Så mörkt det har varit idag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Jag har också några klappar som måste slås in. Och imorgon ska jag köpa de sista. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Så fina julklappar!
    Önskar dig en riktigt God Jul Suss!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt nu när solen sakta kommer tillbaka till oss igen. Fina julklappar Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Slog in alla mina paket igår. Det är så skönt att veta att det går åt rätt håll igen.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  6. Skönt att det vänder nu. Jag saknar ljuset! Kram.

    SvaraRadera
  7. Härligt att det går mot ljusare tider ;)
    Önskar dej en GOD JUL !
    Ha det gott !
    Kram bia

    SvaraRadera