söndag 4 december 2016

Julklappsköpen har startat






Julklappsinköpen har börjat så smått här hemma. Vi har plockat bort mycket av julklapparna och har bara julklappsspel när vi träffas. Men i familjen ger vi fortfarande klappar.
Och idag är det endast 20 dagar kvar till julafton.

I min shop kommer jag ha en del erbjudanden under december och här kommer ett första julklappstips till er.
Obs! Alla som handlar under december är med och tävlar om en hudvårdsprodukt.
Erbjudandena hittar ni här och produkterna kan ni läsa mer om här!




Har fler klappar att slå in här hemma men än så länge har jag ju tid på mig. Fast tiden går väldigt fort nu, helgen börjar redan gå mot slutet. Vi är hemkomna från adventsfika hos min farmor (på det äldreboendet där hon bor) och en del plock till innan vi myser i soffan med en spännande serie vi kollar på nu. 
Har fortfarande inte kommit till stökiga rummet i källaren men jag siktar in mig på nästa helg. Tv-bänkarna är på plats och ytterligare en ny lampa har kommit upp på väggen. 


Önskar er en fin avslutning på veckan!!
KRAM



3 kommentarer:

  1. Här kör vi också julklappsspelet. Det är bara barnbarnen som får klappar.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Vi köper också bara klappar till familjen men det är ändå ett gissel att hinna med - och komma på bra saker att köpa. Har son och man kvar att köpa till! Kram.

    SvaraRadera
  3. Så vackert paket & saxen wow �� ...
    /Kram

    SvaraRadera