fredag 2 december 2016

Fredag med roligheter





Fredag!
Veckorna rullar på så snabbt och redan fredag igen.
Hemma en snabbis på lunchen och nu har jag svidat om till kvällens fredagskläder. 
Slutar jobbet lite tidigare och efter jobbet hämtar jag ett par vänner sen åker vi mot Jönköping.



Ärmlös top - Vila
Jeans - Zara
Kavaj - HM

Vi har bokat bord på en tapas restaurang och efter middagen ska vi lyssna på den här killen.
Orup.
Ska bli jättekul!



Ska hinna förbi Ikea en sväng också. Bänk nummer två passade inte heller... så nu ska jag dit och lämna denna tillbaka och köpa en annan (eller två andra). En tv-bänk. Så nu hoppas jag, och resterande av familjen, att denna passar så att vi kan få ordning på det här hemmet nån gång...


Önskar er en härlig fredag och fin helg!
KRAM




6 kommentarer:

  1. Snart ses vi! Ikväll ska vi minsann digga till vår ungdomsidol:)!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig fredag du ska ha.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Ha en jättehärligt kväll med Orup, han är ju bara så bra. :-) Vi såg honom för några veckor sedan. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  4. Ha det så himla trevligt! :)))
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Så fina kläder. Trevligt med Orup. Hoppas du hade det trevligt. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Nu är jag nyfiken :)
    Var showen bra?

    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera