torsdag 22 december 2016

Vi närmar oss






Dan före dan före Dopparedan.
Julafton närmar sig.
Här försöker vi att inte låtsas om höstrusket utanför utan har ljusslingor, ljusstakar och julgran tända hela tiden.



Så vi känner allt julstämning här hemma och låtsas inte om utsidan. Alla julklapparna är inslagna och andra förberedelser är färdiga. Imorgon är det bara jag som jobbar halva dagen sen siktar vi på en tidig uppesittarkväll med julgröt och skinka. 


När vi gick vår runda ikväll så passade vi på att gå förbi min syster och gratta henne, hon har inte bara fullt upp med julförberedelser utan firar också sin födelsedag precis innan jul.

Nu ska jag smörja in mig med Heat Lotion och krypa upp i soffan, lite ryggont har jag fått men hoppas nu att det inte blir värre... Lite orolig är jag allt, inte så lätt att få tag i en kiropraktor under julledigheten! Blir inte nån mer joggingtur förrän det onda försvinner helt igen...


Ha en skön torsdagskväll!
K R A M



3 kommentarer:

  1. Nu får vi hoppas att ditt onda ger med sig i ryggen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Nu är det verkligen nära. Hoppas din rygg blir bättre. Det är så skönt med Heat lotion! Ha en fin dagen för doppare dan och en riktigt God Jul. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jobbar jag med hela dagen men det går gå. Hoppas verkligen att ditt onda går över. Kram Eva

    SvaraRadera