onsdag 14 december 2016

Christmas tree





Nu är den här. 
Julgranen.
Klädd. Rak (någorlunda i alla fall). Och på plats i korgen. 



Korgen är en gammal från Granit som jag sprayade svart för ett tag sen. Julgranskulorna köpte jag på Clas Ohlson efter tips från den här tjejen.
Granen är tänd hela tiden här hemma. Så mysigt att komma upp i mörkret och se skenet från den.




Stannade till på hemvägen och handlade lite. Ikväll ska jag göra mer godsaker... Men denna gången blir det nyttigare varianter.
Först ska vi ut och röra på oss Svea och jag, kallt igen här förresten. Lite berg o dalbana det där vädret nu.
Hur har ni det hos er?

Fin kväll till er alla.
K R A M




6 kommentarer:

  1. Vilken jättefin liten gran. Snygga kulor du hittat.
    Här har vi lite kallare just nu, bra hundväder, man behöver inte tvätta tassarna då fort vi varit ute. Annars har vädret svårt att bestämma sig här också.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så fint! Vi köpte gran i måndags, så den står ute och väntar på att få komma in nästa vecka. Vi brukar klä den dagen innan eller några dagar innan julafton.
    Här är det jätteisigt p g a det smälte lite och sedan frös på :(
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  3. Här blev det bara en liten rumsgran i år !

    Jag ska äntligen få bygga mitt drömhus,och om allt går som det ska så är det klart till sommaren och någon annan kan förhoppningsvis flytta in i radhuset senast 1 aug :)

    SvaraRadera
  4. Så fin gran. Här blev det en kungsgran. Vi högg den första advent. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så vackert fina du
    mysigt ljuvliga december dagar till er
    varm stor kram!!!

    SvaraRadera