söndag 23 juni 2013

Söndagsbilden






Veckans söndags bild, en av valparna - Alice
För hon har ju faktiskt namnsdag idag!

Fler fina söndagsbilder hittar ni på Fabriken!


Blir en bild på alla 9 små när de kurat ihop sig under paviljongen efter bus på gräsmattan.




Morgonpigg även denna dag (eller rättare sagt de små vaknade vid kl 5...) men efter morgonbestyren med valparna så tog jag en stor kopp te och kröp ner under täcket i soffan. Skönt att vakna till väldigt lånhgsamt ;)

Har blivit en del tvättat, städat, promenerat och varit på gymis en snabbis.
Snart kommer en kompis med familj som vill kolla på valparna.
Får bli en lugn kväll här på Sjuan.


Ha en härlig söndag alla fina!
Kramisar





14 kommentarer:

  1. Naw...Så söt liten Alice Grattisnospuss på Namnsdagen från mig hihi & såå söta de är allesammans på gräset/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Jag hade så gärna haft en sån söting! Men med en allergisk i huset får vi nöja oss med en utan päls :)

    SvaraRadera
  3. I love them.... Skulle gärna vilja ha en, tänker på min lilla Cherie varje gång jag ser dina söta små raringar.
    Kram helena

    SvaraRadera
  4. Så otroligt söt! Vilken fin bild! Jag är så sugen på en hund, men får tvärnej från maken.

    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Hon är ju söt som socker!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Dom är så otroligt söta alla nio...
    Skönt med en slappar dag och fika med vänner!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Åh så bedårande fina, vill ta hem dem alla;)
    Ha fina kvällen, kram

    SvaraRadera
  8. Men så S.Ö.T.A. Helt bedårande! Fint namn, Alice!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  9. Nämen jag smäller av så söta de är! Och skulle kunna åka och hämta en på momangen!!
    Hoppas du har en fin kväll!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  10. Men hur söta kan man vara kram Diana

    SvaraRadera
  11. Det var en fin söndagsbild på sötnosen Alice:)))
    Hoppas din helg varit bra...och att ni har fint väder;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  12. Jag blir såååå sugen på hund igen när jag ser dina bilder på valparna. Men om det blir någon mer hund i detta hus ska den vara liten och behändig och inte håra så mycket. SÅ det får nog bli en liten fulsöt chinese crested. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera