onsdag 12 juni 2013

När tiden bara rusar på...




Igår kväll när vi satt och pratade med sönerna om midsommar så påstod de att det var redan nästa vecka... Och de hade visst rätt!
Herregud vart tar tiden vägen? Tiden med valparna blir bara kortare och kortare ;(


Svårt att hinna med bloggen nu, har Sveabloggen att fixa med oxå och den känns viktig just nu. Hinner inte kika in så mycket hos er andra som jag skulle vilja men tiden kommer väl...

Mycket blommor här just nu men jag tycker det  
är vackert med allt som blomstrar!
Här är ett par Dahlior som jag köpt, en till altanbordet och en fick stanna på köksbordet.





Ha en fortsatt fin dag och njut av solen!
Imon kommer väl det utlovade regnet...
Kram kram 





11 kommentarer:

  1. Jaa visst går det fort & det gäller att njutaq & ta vara på tiden :)
    Fiiina foto/Kram Annmi i Hjosolen

    SvaraRadera
  2. Ja hua mig vad tiden går!! Inte ens två mån tills mina små börjar på dagis :( Får lite panik..
    Förstår att det måste kännas lite att bli av med de små ljuvliga valpisarna.
    Vackra dahlior!

    Ha en fin onsdag,
    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. Ja, det känns som om tiden går väldigt fort just nu och det är svårt att hinna med - även utan valpar! Det gäller att komma ihåg att njuta också:)

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Javisst går tiden fort....men det betyder väl att vi är lyckliga eller att vi har roligt....sägs det. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Vad fina bilder! Tiden går alldeles för fort nu. Jag kan tänka mig att pausa tiden just nu ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Usch, det måste vara slitsamt att lämna bort de små liven. Även om man vet att det ska bli så, så måste det svida i hjärteroten....

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Jaa usch vad tiden går fort. Och med valpar måste det verkligen kännas som tiden rusar iväg.
    Jag börjar min semester i morgon, lite tidigt, men men, det ska bli otroliogt skönt.
    Kram helena

    SvaraRadera
  8. Visst går det fort!? Men det ska bli himla kul med midsommarafton. Ser fram emot denna härliga dag;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Känns som om denna tid är stressig för de flesta. Man har ju längtat SÅ länge efter detta och så vips är den här och så vill man ta tillvara på tiden så mycket som det bara går.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Nog går det fort alltid. Midsommar inom kort, helt galet!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  11. Ja, nog går tiden fort, alldeles för fort..
    Men man måste försöka lära sig stanna upp o njuta :)
    Visst ska det bli härligt med midsommarafton :9
    Håller tummar å tår för fint väder!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera