söndag 30 juni 2013

Söndagsbilden







Min söndags bild idag. 
Hyllan på altanen. Där jag har ljuslyktor som jag tänkt att tända på sommarkvällarna.
Än så länge har vi inte suttit ute så sent på kvällarna så att det har behövts... Både p g a väder och att vi har haft våra små valpar att ta hand om!


Vi hoppas på bättre väder när semestern börjar så att det blir mer kvällar att sitta ute!




Jag har varit och kört ett pass på gymet, veckans enda... Och vi har haft valpbesökare här och fler kommer i eftermiddag.
Ikväll ska jag förbereda inför valpköparna som kommer och hämtar sina valpar från fredag nästa vecka.


Vad hittar ni på denna söndag?
Kram på er






14 kommentarer:

  1. Så fint på och vacker blomma i härliga färger.
    Ja, min söndag börjar precis här är klockan bara 8.30, men stranden står på schemat.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Nä inte har det blivit många fina utekvällar än, men det får vi hoppas det blir. Sitta ute på altanen en ljummen sommarkväll är bland det bästa som finns. Härliga bilder vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Ja vi håller tummarna för bättre väder, börjar lessna på detta... Ha en mysig kväll, här är det hammaslapp som gäller idag. Kram

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga foto :)
    /Kramar Annmi som åker strax till hemlig ort hihi & firar ♥

    SvaraRadera
  5. Hej min vän!
    Jaa du, jag har solat idag och suttit ute och ätit middag med familjen...igår var vi ute och åt med några vänner....det blev en lång och trevlig kväll ;)))...solen skiner fortfarande och jag ska ut igen och sätta mej i min hammock och mysa med ett glas vitt ;)))
    Hoppas solen skiner hos er också.....
    Kramis bia

    SvaraRadera
  6. Så jättefint med hyllan,och med lyktorna som lyser upp på kvällen.Vi har haft några enstaka kvällar då man kan ha varit ute,härligt det är:)
    Så mysigt med era små urgulliga valpar,kan tro det är massor av jobb,men roligt! ha de gott..kram

    SvaraRadera
  7. Jättefint har du!! Men längtar också efter sommarvärmen för den har verklige lyst med din frånvaro. Håller tummarna att de kommer till veckan.

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  8. Jag har verkligen inte gjort många knop i dag...jaja det kommer en ny dag i morgon. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Vad fint du har det på altanen!! Vackert med hyllan och så fina ting du pyntat med på den och vid sidan om! Ja, nu hoppas vi på fint semesterväder :))

    Kraaaaam aka

    SvaraRadera
  10. Ja nu längtar jag verkligen efter varma sommarkvällar och altan häng.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken mysig plats =) Där kunde man sitta. Sommarkvällar och mys på altanen, härligt.
    Och så himla gosigt med valpar =)
    Kram och ha en bra dag nu...

    SvaraRadera
  12. Härlig söndagsbild kram Diana

    SvaraRadera
  13. Valpar, så mysigt. Det tjatas en del här hemma om en. . . kramis

    SvaraRadera