måndag 3 juni 2013

Solig början...




Här bjuds vi på en solig början på denna veckan.
Det tackar vi för, synd att tiden ute på vardagarna är minimal. Jag är hemma 2 timmar mer på dagarna nu men nåt solande hinner jag inte med.
Jag tvättar och hänger, skurar valplåda, byter tidningar och lakan o filtar men jag ser till att hinna med valpgos och jag älskar´t!

Till helgen får de små sötnosarna komma ut om vädret tillåter och då blir det lättare att få till lite utetid.


I vårt tillfälliga sovrum (eller ska vi kanske ha kvar det...) hängde jag uppe ett par tunna gardiner som jag hittade billigt på Ikea. Perfekt så länge.
Bra ljusinsläpp tycker jag.




Ikväll ska jag försöka få till ett pass på gymet och hjälpa sonen med planering till nya lägnheten, kul!


Bäst att rusa tillbaka till jobbet efter min långa lunch som gick alldeles för fort...

Kramisar till er på den fina måndag!!





17 kommentarer:

  1. Förstår att det är fullt upp med att ha valpar..och mycket gos! :)
    Snygga gardiner du hittade!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  2. Du hinner vara ute! Snart vill inte valparna vara annat än ute, om vädret fortsätter med sol och värme! Då hinner du inget inne istället ;)
    Ska kika in på din valpblogg och njuta lite :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Så mysigt att se dessa godingar varje dag!
    Här skiner också solen och dagen har spenderats med spaden i handen nästan hela dan... Inne är ett mindre kaos men men det gör inget när solen visar sig!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Härligt ljust och fräscht! Underbara dagar nu:).
    Så gosigt att snuffsa på valparna, mysigt:).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Underbart! Nu håller vi tummen att det håller i sig heeeeela veckan:-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Vi hade en helg med sommarväder, men idag har det både regnat, blåst och nu skiner solen...men nån värme är det inte att tala om...
    Hoppas ni har det bra;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  7. Ooo...Ljuvligt,underbart myys ju ♥...
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
  8. Fullt upp! Men mysigt också, antar jag:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Så mysigt att komma ut med dom små, ser fram emot bilder då.
    Ha fina veckan, kram

    SvaraRadera
  10. Det kan inte vara lätt att hinna med så mycket annat än valparna. Hoppas att de ska njuta av att få komma ut lite.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Mysigt med valpgos o vilka fina gardiner. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  12. Här har det också varit fint väder idag. Jag hoppas det håller i sig ett tag. Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Jättefint och man vill ta vara på ljusinsläppet så mycket det bara gå den här tiden!!
    Så mysigt det låter med valparna, kan förstå du älskart!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  14. Vilken härlig bild ....
    Sommaren som kommer ända in i huset .)
    Va roligt det låter med planeringen av sonens lägenhet!
    Dagarna går alldeles för fort så man måste försöka stanna till lite o njuta också, eller hur :)
    Stor kram o ha en fin dag.
    Jessica

    SvaraRadera
  15. Underbara sommargardiner! Skulle nog inte göra annat än valpgosa jag... :)
    Njut av dagen, kram Kate

    SvaraRadera
  16. Ljuva sommar! Och vad fint du har det ute i trädgården! Tycker du kan komma och ordna i min trädgård i stället.

    SvaraRadera