onsdag 5 juni 2013

Nästan fredag



Ja det är det faktiskt.
Onsdag men ledigt i 4 dagar i sträck, underbart!

Den kommande helgen blir intensiv!
Många valpköpare som kommer till oss! Jag vill att de ska få komma hit själva och titta på valparna i lugn och ro. Vi vill oxå träffa dem själva och prata över en fika. 
Så det blir många besök (och många fika ;)) men det ska bli jättekul att få träffa dem.


Medan jag slet hårt på jobbet igår och sen åkte hem och och for rumt dammsugare och golvmopp så var mannen min borta hela dagen ;)
Men han var med äldste sonen i Jönköping. En mysig far o son-dag.
Och de handlade möbler till nya lägenheten. Och jag hade inte tid att följa med!
Var lite orolig att de skulle fixa allt men piffet fick jag faktiskt vara med och fixa ;)


Visar några bilder som de tog från hans balkong, underbar utsikt över vattnet!!




En eftermiddag kvar att jobba sen långledigt! 


Tack alla ni som tittar in här! 
Det har inte funnits mycket tid för bloggen den senaste tiden men jag hoppas på att hinna kika in hos er i helgen.

Ha en fin fredags-onsdag!
Kramisar






9 kommentarer:

  1. Vilken utsikt han får! Härligt.

    Många fika blir det. :) Kommer ihåg när vi var iväg och titta på Zigge första gången, vad liten han var. Fast en månad senare var han stor.

    Ha en toppen helg!
    kram Kia

    SvaraRadera
  2. Vad gulliga de är som låter dig hjälpa till med piffet:) ha en riktigt skön helg nu. Kramar Nilla

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig utsikt!!!
    Hoppas dagen varit bra hos dej;)
    Kram på dej!

    SvaraRadera
  4. Så mysigt men också intensivt med valpköpare på besök. Vi var hos Lykkes uppfödare 3 gånger innan hon följde med oss hem.
    Vacker utsikt din son har.
    Härligt med ledighet, tyvärr jobbar min sambo i morgon, men sedan är vi tillsammans:).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ja det är ju bara så skönt med långledigt :).Vad skoj med besök från valpköpare, men jag förstår att det blir lite intensivt, hoppas allt går bra.

    Vilken utsikt, vackert!

    Må så gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  6. Härligt men såklart intensivt med alla valpköpare:)
    Vilken underbar utsikt sonen får, där kommer han nog trivas bra!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Ha en skön ledighet och lycka till med valpköparna. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Vilken utsikt han har! Verkar inte vara så långt från där jag bor (ingen utsikt hos mej dock!) Säg bara till om jag ska ta med nåt till honom nån dag när jag ändå åker vägen! Ha en skön ledighet, fast jag misstänker att du inte hinner slappa så mycket... :-) //kram maria

    SvaraRadera
  9. Waoo otroligt vackert ♥...
    /Kram & Lycka Till med Valpköparna

    SvaraRadera