söndag 16 juni 2013

Söndagsbilden!





Fick denna härliga bukett av fina vännen när hon var och tittade på valparna häromdagen.
Du har ju blivit mormor tyckte hon :) ja det är det närmaste jag kommer...




Vit krysantemum!
Och jag älskar de!

Fler fina söndagsbilder hittar du på Fabriken!


Sitter i soffan en stund och bloggar med nio valpar som ligger runt soffan här i tv-rummet och sover. 
De är med oss mer och mer för vakentiden är längre nu, därmed mer att göra för mig ;)
Men mysigt när de kan vara med oss.
Nu ska jag byta sängkläder och hänga tvätt innan de vaknar för då är det 162 klor som ska klippas, de stora´s klipper jag ikväll :)

Kanske blir det ett pass på gymet och trädgårdsfix idag oxå.


Ha en underbar söndag!
Kramisar





13 kommentarer:

  1. Otroligt vacker Krysantemum & sååå mysigt med nio små valpar runt sig :)
    Ha en skön Söndag/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Vita blommor är bara såå fint.....och valpar som sussar bredvid....mysigt!!!
    Ha en bra dag!!!
    Kramis från bia !

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt att få bli mormor!!! Passa på och njut av dina söta små bebisar.
    Vilken fin blomma du fick! J herregud att klippa så många klor och hålla ordning på det också, en bedrift bara det.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. 162 klor!! Jisses, jag som bråkar med 4 stackars tassar.. plus 8 om man räknar barnen ;D
    Man har att göra med valpisar antar jag, men så ljuvligt det måste vara samtidigt =)

    Underbara blommor du fick!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  5. Vilken ljuvlig bukett, vita blommor är såå vackert. 162 klor att klippa, wow inget man gör på en kvart.....men mysigt med alla godingar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Härliga blommor!
    Jag beundrar att du hinner gå på gymmet med alla de valparna i huset!!! :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder. Så himla fina blommor;)
    Ha en fin söndagskväll.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Oj! 162 klor - vilken utmaning att hinna med alla innan de tröttnar! Kram Sara

    SvaraRadera
  9. Jag vill också ha vita kryss, så fint! Ha en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Haha,så mysigt sällskap du har:) Du behöver nog aldrig vara sysslolös:) ha de gott i veckan vännen..kram

    SvaraRadera
  11. Oj oj! 162 klor! Och jag som ibland tycker att det är en utmaning att klippa klorna på en vovve ;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Superfin, haha förstår att du har fullt upp.
    Kram

    SvaraRadera
  13. ) valpar fullt upp minsann dom är så söta :) kram Diana

    SvaraRadera