tisdag 11 juni 2013

Drömma sig bort...





Nu har jag satt mig i rottingsoffan och lagt upp fötterna. Har en stund över mellan ett par valpbesökare som kommer idag. Har tagit ledigt denna eftermiddag för att vi skulle få in detta. 

Många funderingar i mitt huvud just nu!
Trots att jag har kommit upp i ålder så vet jag fortfarande inte riktigt vad jag vill när jag blir stor ;)
Så just nu drömmer jag mig bort lite grann...


Önskar att jag bodde i typ ett sånt här hus, jobbade halvtid och kunde ha en liten kennel.




Ha ett sommarställe dit vi kunde åka och bada & koppla av på vår lediga tid.
Jaa drömma kostar ju inget...
Bilderna har jag hämtat här.

Nä nu ska jag vakna upp och sätta på kaffet för snart kommer nästa valpbesökare.
Sen ska jag åka ner till stan och beställa blommor till studenterna vi ska fira. Kanske får jag till ett kort träningspass ikväll oxå...


Ha en skön kväll!
Kramisar




16 kommentarer:

  1. Jaa man måste få drömma ibland....vad vore livet utan drömmar!!!
    Härligt hus förresten...skulle gärna bo där ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Det är ju härligt att Drömma lite hihi...
    Ha en underbar dag/Kram Annmi i Hjosolen

    SvaraRadera
  3. Drömmer mig ofta bort, ser mig själv sitta i en citronlund i Italien sippa lite vin o bara ha det gött......någon dag kanske. Ha en fin kväll vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Såå snyggt hus!! Vill gärna bo så:). Drömma måste man:)) Här går drömmarna till Kroatien.
    Oj, vad mycket du hinner med, tror ditt dygn har fler timmar än mitt:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Här är en till som inte riktigt vet vad hon vill bli när hon blir stor ;)Men kennel, är du inte på väg mot din dröm där tror du?
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Visst är det alldeles underbart att drömma sig bort ibland? ;)

    Spännande med alla valpbesökare. Hoppas dom är vad ni förväntar er! Så dom kommer till fina hem ;) Ska ni behålla någon?

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Aldrig ska man sluta att drömma. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder och huset vart helt fantastiskt!! Drömma ska man alltid och man blir aldrig för stor för att hitta på något annat om man skulle vilja det!
    Ha en fin kväll!!
    Kram fredrika

    SvaraRadera
  9. Vilket fint hus! Jag har definitivt inget emot att bo där.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  10. Visst är det härligt att drömma och det fick vi ju lära oss på bloggdagen att förverkliga sina drömmar. Så visst går det.
    Kram helena

    SvaraRadera
  11. Ja tack, där skulle jag också vilja bo och ja det undrar jag också, vad ska jag bli när jag blir stor?

    SvaraRadera
  12. Underbart drömhus och så skönt det såg ut där i gungan. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  13. Drömmar måste man ha :) det mår man bra av!
    Jag delar dina, bo i ett sånt hus, jobba halvtid, kanske inte kennel :) men att få ägna mer tid åt det som man verkligen tycker är roligt!
    Stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  14. Mysigt att drömma sig bort ibland... Vem vet, drömmar kan faktiskt gå i uppfyllelse... :)

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  15. Keep dreaming!! Alla borde jobba halvtid och få leva sitt drömliv. Skrapade en triss imorse till morgonkaffet, men jag får drömma ett tag till.....
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  16. Drömma är ju hur härligt som helst! Och det bästa är att man inte behöver snåla :-).

    Fantastiskt fina bilder. Jag tror på tankens kraft, rätt var det är sitter du i ett sådant där hus.

    Kram Malin

    SvaraRadera